Event Golden Autumn *NIEUW 2025*

Nouw, denk dat je nu al veel, ik noem ze zelf riakeo klone,'s, veel andere importeurs met vergelijkbare producten komen, alleen heeft riakeo zich wel al bewezen qua kwaliteit, maar enigzins eentonig naar mijn bescheiden mening qua kleuren én effecten, maar ja wel indrukwekkend ,demo's afwachten én daarna oordelen wat mij betreft

Precies, klone’s
Dat is juist niet vernieuwend.
Afgelopen heb ik van iedere praktisch iedere importeur toch wel de toppers gehad kwa cakes en compounds, maar daar stak Riakeo naar mijn inziens toch echt wel boven uit. Kwa kwaliteit en met effecten die je bij geen ieder andere (Nederlandse) importeur zag.

Precies, klone’s
Dat is juist niet vernieuwend.
Afgelopen heb ik van iedere praktisch iedere importeur toch wel de toppers gehad kwa cakes en compounds, maar daar stak Riakeo naar mijn inziens toch echt wel boven uit. Kwa kwaliteit en met effecten die je bij geen ieder andere (Nederlandse) importeur zag.
Helemaal mee eens alleen binnen het riakeo assortiment zelf zie je wel veel van hetzelfde (naar mijn idee)wat dikke salutes of scream effecten zou het helemaal perfect maken wat mij betreft 😉👍

Back
Bovenaan