Event Golden Autumn *NIEUW 2025*

Nouw, denk dat je nu al veel, ik noem ze zelf riakeo klone,'s, veel andere importeurs met vergelijkbare producten komen, alleen heeft riakeo zich wel al bewezen qua kwaliteit, maar enigzins eentonig naar mijn bescheiden mening qua kleuren én effecten, maar ja wel indrukwekkend ,demo's afwachten én daarna oordelen wat mij betreft

Precies, klone’s
Dat is juist niet vernieuwend.
Afgelopen heb ik van iedere praktisch iedere importeur toch wel de toppers gehad kwa cakes en compounds, maar daar stak Riakeo naar mijn inziens toch echt wel boven uit. Kwa kwaliteit en met effecten die je bij geen ieder andere (Nederlandse) importeur zag.

Precies, klone’s
Dat is juist niet vernieuwend.
Afgelopen heb ik van iedere praktisch iedere importeur toch wel de toppers gehad kwa cakes en compounds, maar daar stak Riakeo naar mijn inziens toch echt wel boven uit. Kwa kwaliteit en met effecten die je bij geen ieder andere (Nederlandse) importeur zag.
Helemaal mee eens alleen binnen het riakeo assortiment zelf zie je wel veel van hetzelfde (naar mijn idee)wat dikke salutes of scream effecten zou het helemaal perfect maken wat mij betreft 😉👍

Maar in welke NL producten (compounds) zie je nou salutes of scream? Laat staan dikke salutes?
ja niet idd ,vandaar de wens ;) ,ze kunnen het in het f3/f4 assortiment iig wel goed (riakeo) en funke heeft al op f2 al ruimschoots bewezen ook ,maar met de onduidelijkheid mbt flash/kooi/spinners en screams qua verbod is het wel begrijpelijk dat geen enkele importeur een mogelijk risico wilt lopen uiteraard ,jammer maar helaas zou ik maar zeggen en de komende demo's moet uitsluitsel gaan geven of het echt leuk spul is de nieuwe compounds ,fingers crossed 🙏

Gebrovuurwerk heeft deze video staan bij een ''suprise compound'' met hetzelfde kruitgewicht en hetzelfde artikelnummer 962. dus dit zal hem wel zijn
Heel benieuwd naar de demo film. Op 0:47 komt een heel helder wit effect naar voren, die maakte live wel indruk, ik dacht dat het uit deze box kwam.

Deze vind ik erg mooi, als het geen rubro (sample) was had ik 'm besteld. Staat/ stond voor redelijke prijzen te koop 220-230
Benieuwd of hij nog op een winkeldemo geschoten gaat worden

Als je de finale kijkt, zie je op een gegeven moment f2 vuurwerk. Als je dat vergelijkt met de producten die ze geschoten hebben zie je pas hoe goed hoe groot dd boeketten zijn. Ze staan op best grote afstand namelijk.
Nu stond de demo producten ook een heel stuk verder vooraan dan de finale. Dus geen goed referentiepunt.

Heb niet het idee gehad dat gisteren alles samples was, ze waren er wel degelijk, maar zaten ook paar producten waarvan je kunt zeggen, nou dat zou prima kunnen met de huidige veranderingen qua kooi.

Qua sample gevoel is dit product samen met flash of the Gods, tears in heaven en rave from hell wel verdacht. Maar dat is een aanname!

Er liepen genoeg mensen van Dream firwworks rond die daar hebben staan priemen en prikken die ongetwijfeld hier lid zijn. Die kunnen er vast meer over zeggen 😛

Deze vind ik erg mooi, als het geen rubro (sample) was had ik 'm besteld. Staat/ stond voor redelijke prijzen te koop 220-230
Benieuwd of hij nog op een winkeldemo geschoten gaat worden
199.95 bij gebro, maar hij was op de demo wel heel heftig hoor, dus ik ga erzelf vanuit dat die in de straat straks gaat tegenvallen ,moet gezegd worden dat er wel veel tubes tegelijk de lucht in gaan dus dat versterkt wel alles 😉

Als je de finale kijkt, zie je op een gegeven moment f2 vuurwerk. Als je dat vergelijkt met de producten die ze geschoten hebben zie je pas hoe goed hoe groot dd boeketten zijn. Ze staan op best grote afstand namelijk.
Maar het ging mij meer om die sterren die allemaal op de grond terecht komen. Denk dat zulke risico's op afkeur echt niet meer worden genomen in t laatste jaar toch. En de klappen zijn vergelijkbaar met een gekooide 30mm, ook niet realistisch.
Maar misschien vergis ik me dus heel benieuwd naar een winkeldemo :thumbup:

Maar het ging mij meer om die sterren die allemaal op de grond terecht komen. Denk dat zulke risico's op afkeur echt niet meer worden genomen in t laatste jaar toch. En de klappen zijn vergelijkbaar met een gekooide 30mm, ook niet realistisch.
Maar misschien vergis ik me dus heel benieuwd naar een winkeldemo :thumbup:
idd er mist bij de geschoten demo bij een aantal producten wel wat stijglading ,misschien ook wel weer tekenend voor wat er "echt" geschoten werd ?????:confused::confused::idea:

Hebben ze zeker gauw aangepast nu 😂
Was eerder 219 idd, maar voor de demo al aangepast 😉 mischien wel leuk om op een binnenplaats omringd door 4 hoge flats af te steken komt die mischien nog wel in de buurt vd "demo" versie 😂 ,maar had verleden jaar een 300 shots 25mm met 5,7 kg nem kruitgewicht én die was dik maar kwam niet in de buurt van wat ik op de demo zag

Back
Bovenaan