Event Flash Willow Power Box No.1

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 868
Artikelnaam: Event Flash Willow Power Box No.1
Bruto Gewicht: 8500 gram
Netto Kruitgewicht: 1400 gram
Aantal Schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Compound van het jaar. Bizar profblok met ongekende effect uitwerking!
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 2/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €125,00
Voorverkoopprijs: €99,00
O.a. te koop bij: Rubro.nl

868_Event_Flash_Willow_Power_Box_NO1_Rubro-kopiëren.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee ook deze kan mij niet overtuigen, voor mij geen meerwaarde in het bestaande aanbod van deze importeur.

Gewoon een prima blokje dat het vooral van de actie '2e voor de helft van de prijs moet hebben. Verder op geen enkel vlak onderscheidend of extreem indrukwekkend, maar ook zeker niet slecht te noemen.

Hierbij mijn filmpje van deze nieuwe nieuwe compound gemaakt tijdens de Rubro Winkeliersdemo 2019:

Dit is toch een 100 shots uitvoering van twee van de cakes uit de Gates of Detonation box? Weet zo 123 niet welke twee nummers.

Ik vond het oprecht een toffe bak. Kon prima meekomen met de rest en een lekker tempo.vanaf 0:33 te bewonderen:

Ik vond het serieus top bakkies. Ook voor de prijs waarvoor ik deze dit jaar nog voorbij heb zien komen. Erg van genoten.

Tja.. Goede leer voor volgende keer. Eigenlijk de eerste keer dat ik dit mee maak. Vaak heb ik alles wel. Wist even niet hoeveel gram die willow had dacht +- 1000. Kwa groote is het ongeveer gelijk en zag op de doos niet zo snel of het 20of 25mm was. En geld terug had ik even niet aangedacht, maar bij naderinzien had ik dat beter kunnen vragen haha. Maargoed is niet in de buurt helaas

Back
Bovenaan