MrXtremeFireworks
VWC lid
Voor het eerst meegemaakt deze doos. Erg mooi maar ook erg prijzig. Adviesprijs van 200 euro zou ik er in ieder geval niet voor over hebben. Excuses voor de druppels op de lens, had niks bij me om het droog te maken 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mijn verwachting lag niet zo hoog toen ik las dat deze niet in kooi zit. Maar ik verbaasde me over de uitwerking, gewoon een hele dikke box, ik vermoed dat er toch een kooi omheen zou moeten zitten. Vind het een absolute aanrader als je deze met een beetje korting kunt kopen. Hij gaat maar door, mooie variatie, prima boeketten en een opbouw naar een climax met de waaier, top!
vandaag bij Valk als vervanger ontvangen van de niet aanwezige Cruel traction, ben er wel blij mee.
Net ontvangen! Wat een doos en wat een gewicht! 28kg! Bij het openen van de doos bleken alle cakes al in de goede volgorde te staan. Wie heeft er ervaring met het doorlontsysteem van Rubro? Gaat dit feilloos? Ik heb 1 cake opengemaakt om te kijken hoe het was weggewerkt, bleek toch wel goed weggewerkt...
Wat nu te doen?? Laten zoals het is, alleen de lonten met reservelonten verbinden, of volledig doorlonten?
Ik zou m voor de zekerheid wel doorlonten.
Normaal niet zo fan van de mega cakeboxen, maar deze mag er zeker zijn! Prachtige variatie aan effecten, harde burst, mooi tempo.