Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Staat in de dag aanbieding bij Valk voor 169.-
Ik zit te denken om alleen maar Rubro aan te schaffen dit jaar, al was het alleen maar om het prachtige doorlontsysteem. Bij Cafferata, Vuurwerktotaal heb ik alleen maar problemen gehad met doorlonten waardoor de magie van de show weg is. Nu Rubro ook met vette uitgebreide cakeboxen komt gaat mijn voorkeur daar naar uit.
Artikelnummer: 918
Artikelnaam: EVENT FLASH OF THE GOD'S 232'S
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 232
Effectomschrijving: De zwaarst mogelijke combibox. 232 shots cakebox die alles er in tempo uit ramt! Deze bak is niet te tillen.
Kartoninhoud:
Richtprijs: 249,00
O.a. te koop bij: Rubro.nl
Wij danken [URL="http://www.pyropartner.nl/"]Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
Ik kom die bak helemaal niet tegen op de site van rubro zelf...?
Dien je bij deze bak zelf nog door te lonten? of gaat dat vanzelf??
Ik zit te denken om alleen maar Rubro aan te schaffen dit jaar, al was het alleen maar om het prachtige doorlontsysteem. Bij Cafferata, Vuurwerktotaal heb ik alleen maar problemen gehad met doorlonten waardoor de magie van de show weg is. Nu Rubro ook met vette uitgebreide cakeboxen komt gaat mijn voorkeur daar naar uit.
Ik zit dus met exact hetzelfde..
Alleen maar Rubro en mania te nemen dit jaar.
Vind de nieuwe boxen echt geweldig.
vwt is allemaal 13 in een dozijn was maar 1 box die me aansprak dat was die waaier
pangu en evo hebben natuurlijk wel prachtige boxen maar voor het meeste geweld dit jaar moet je toch echt bij Rubro en mania zijn.. (Deze slogan mag gebruikt worden) haha
Ben ik niet met je eens heb heel veel van evolution en vwt besteld en die rammen lekker door en pangu ook als je de juiste weet te bematigen van 2015 dus![]()