Event Flash of the God's 232's [Uitloop]

Maar als ik het goed begrijp is het bij deze (rubro) dozen dus aansteken en genieten...omdat ze een speciaal lont systeem hebben. Ben alleen benieuwd hoe ze dat met de waaier opgelost hebben.

Ik heb dit jaar de zero tolerance besteld, en blijkbaar zitten de cakes vastgelijmd in de doos...

Ja klopt Rubro heeft een systeem al een aantal jaren.
Er zitten stukjes lont aan de e zijkant en dat steekt elkaar automatisch aan

Het systeem van Rubro is perfect inderdaad, na het laatste shot steekt ie automatisch de andere cake aan. Rubro heeft dut systeem zoals aangegeven al een tijdje, en voor zover ik weet is dat altijd goed gegaan.

Het systeem van Rubro is perfect inderdaad, na het laatste shot steekt ie automatisch de andere cake aan. Rubro heeft dut systeem zoals aangegeven al een tijdje, en voor zover ik weet is dat altijd goed gegaan.

wat ik niet snap vind dit werkelijk waar echt een geniaal systeem..
Waarom pakken andere merken dit niet op?
Ik snap het niet zo een goed idee is toch ideaal als alle importeurs dit oppakken..

Ik lont hem liever zelf door, voor de zekerheid. Daarnaast is dat toch heerlijk, de laatste dagen van het jaar je vuurwerk doorlonten. :)

Heb het nagevraagd, maar blijkbaar heeft een tolerance dit systeem niet.. klopt dit?? Mede omdat de cakes in de doos vastgelijmd zitten.

Heb het nagevraagd, maar blijkbaar heeft een tolerance dit systeem niet.. klopt dit?? Mede omdat de cakes in de doos vastgelijmd zitten.

Dat zou wel vreemd zijn juist omdat ze vastgelijmd zitten... Dus dat betekent dat je elke cake erheen zou moeten lopen

Deze is toch wel erg bruut! Enige probleem is dat ik hem nergens op de website zie? :( zelfs niet bij Rubro zelf.. zag iets terug wel een link naar valk staan, maar dat is helaas net iets te ver rijden. Iemand enig idee waarom hij niet op de echte website staat?

Deze is toch wel erg bruut! Enige probleem is dat ik hem nergens op de website zie? :( zelfs niet bij Rubro zelf.. zag iets terug wel een link naar valk staan, maar dat is helaas net iets te ver rijden. Iemand enig idee waarom hij niet op de echte website staat?

Tot nu toe hebben ze alleen een paar nieuwe artikelen op de Rubro-site gezet. Ik begreep dat ze rond 1 november daar alles klaar willen hebben. Tientallen winkels zijn deze topbak al wel via de eigen website aan het verkopen. Zonder teveel (sluik)reclame te maken verkopen we 'm bijv. in Huissen (bij Arnhem) ook al een paar weken. Ik weet niet waar je vandaan komt maar Google doet wonderen... :wink:

Tot nu toe hebben ze alleen een paar nieuwe artikelen op de Rubro-site gezet. Ik begreep dat ze rond 1 november daar alles klaar willen hebben. Tientallen winkels zijn deze topbak al wel via de eigen website aan het verkopen. Zonder teveel (sluik)reclame te maken verkopen we 'm bijv. in Huissen (bij Arnhem) ook al een paar weken. Ik weet niet waar je vandaan komt maar Google doet wonderen... :wink:

Vrijwel (bijna) alle Rubro winkels verkopen dit ding straks, gewoon nog even wachten.

Merendeel van de winkels zal in december pas online komen.
Zoals hierboven gezegt zal vrijwel elke rubro dealer deze bak aanbieden ( mits op ingetekend/gereserveerd)
Zal in december nog genoeg voorraad van te vinden zijn in het land.

Jullie hebben inderdaad gelijk! was dus een beetje te vroeg :D afwachten dan maar! deze komt er zeker in dit jaar!

Back
Bovenaan