Event Edge of Glory Giga Edition

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 960+961
Artikelnaam: EVENT EDGE OF GLORY GIGA EDITION
Bruto Gewicht: 49kg
Netto Kruitgewicht:7,172gram
Aantal Schoten: 720sh
Effectomschrijving: Het ultieme buurtcompound-assortiment. 2 mega dozen met in totaal 720 schoten. Zorg dat je de sterkste man uit de straat meeneemt als je dit kingsize flowerbed komt ophalen. (Telt niet mee voor gratis vuurwerk)
Tube diameter: 20mm
Kartoninhoud: 1/2 + 1/3
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €599
Voorverkoopprijs: €499
O.a. te koop bij: Rubro.nl

960_961_event_edge_of_glory_rubro-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
t#ring wat een bak.... :p wie krijgt de hernia aangezien het op foto geen 2 evenredige bakken zijn :p

Schitterend tog, hoe gaaf is het om met zo'n ding naar buiten te lopen, gegarandeerd dat iedereen ff stopt om naar jou te kijken. Zeer benieuwd naar de inhoud, hopelijk wordt hij op de demo geschoten.

Zie ik hier nu een mooi stukje illegaal vuurwerk? Gelet op de formaten van beide boxen zou je toch denken dat de grootste box meer dan 25kg is... :rolleyes:

Benieuwd naar de video en dan niet in de laatste plaats het tempo.

Imposante bak om te zien al is het voor nu nog op de foto. Persoonlijk heb ik er niks mee om minuten lang naar 20mm i shape te kijken maar kan mij zeker voorstellen dat het gewoon gaaf is om zoiets lomps op straat te kunnen zetten.

Imposante bak om te zien al is het voor nu nog op de foto. Persoonlijk heb ik er niks mee om minuten lang naar 20mm i shape te kijken maar kan mij zeker voorstellen dat het gewoon gaaf is om zoiets lomps op straat te kunnen zetten.
En dat is denk ik precies het idee, je komt echt serieus met een bak vuurwerk de straat oplopen ( ik mag hopen met zn tweeen :p ) Zit iig een serieus tempo maar dat moet ook wel, anders is het dood saai. Deze duurt ongeveer 3minuut 40 oid

Tja wel gaaf natuurlijk zo'n grote bak maar voor 500 euro kun je een heleboel andere leuke dingen kopen. mij niet gezien met dit soort 20mm mega bakken

Back
Bovenaan