Event Box Sodom and Gomorrah Display 484'S

Jemig wat een kist zeg, zeer benieuwd wat hieruit komt t word elk jaar gekker!! Maar wat is t prijskaartje hiervan??? Echt zeer benieuwd....

Ja een hele kist en zwaar ook maar zoals met vele grote kisten niet altijd mooi,een mooie presentatie en top gefilmd maar in werkelijkheid niet goed dus als je prijs kwaliteitverhouding gaat bekijken voor dit geld. Ik had overigens met alle problemen die Vuurwerkmania heeft gehad de Goliath label gekregen Met 4 x 20 mm erin en het was een andere uitstraling dan de Sodom en ook het doorlonten ( geloof me ik weet heel erg goed hoe ik dat moet doen anders zegt Vuurwerkmania dadelijk dat we dat verkeerd doen)was
Niet optimaal zelfs als je hem helemaal van onder doorlont.
weer een gemene streek van Vuurwerkmania/Rubro consorte en ben er echt helemaal klaar mee ga dit jaar kijken naar een andere fabrikant want ik kan overal mijn geld kwijt

Ook de Immortal gold was bagger de 2017/2018 versie meteen eruitgooien

Ik tel geen 484 shots op jou foto.eerder 432 shots. Daarom de vraag, want ik heb ook de goliath omdoos gekregen en daarin zat dus de tournament in (432shots). En waarschijnlijk heb jij ook geen sodom and gomorrah.
Als eerste de beste wensen ik had ook deze versie en inderdaad geen volledige Sodom geen top box voor dit geld de escape from hell daarin tegen was top de Immmortal versie dit jaar was ook bagger ik denk dat het tijd wordt dat wij allemaal eens naar andere leveranciers moet gaan uitkijken is het niet de verlijming /is het vuurwerk niet vochtig/zijn er geen leverproblemen dan is het wel het niet leverenvan wat wij bestellen ��

Sodom and gommorah in werkelijkheid

Sodom and gommorah in werkelijkheid

Sorry wat een verschrikkelijke box tenminste ik moet eerlijk zijn ik heb i.p.v. deze de Goliath 939-2 gekregen en die was zeker niet vergelijkbare en wat een trage doorloop zeg en ook als je heb doorslust vanonderuit ik ben niet ech5 tevreden over deze box.

Deze bak in de vorm van.de Goliath gekregen.
Ik vond het persoonlijk een top bak. Heb um mooi dag bij de kachel gelecht.
Liep goed door en was erg sierlijk.
Ik vond deze erg leuk hoor.
Verbaast me dat ik veel negatieve reacties lees.

Het ziet er niet lelijk uit hoor, maar ik zou hem nooit nemen.
Mij lijkt alles een beetje klein overkomen op de filmpjes.

Volgens mij was tokkend niet helemaal tevreden over de box...
Klopt bonbridge1 niet helemaal tevreden was wel duidelijk toch �� zeker niet als je voor veel geld Mania/Rubro besteld maar ik moet eerlijk aangeven de golden illusion was perfect,ook de Transbomber blijft Top maar als je een Sodom besteld verwacht je niet een slecht alternatief waar maar 4 cakes van 25 mm inzitten de rest 20 mm

Volgens mij was Tokkend niet tevreden over al zijn Rubro/Mania producten ...:rolleyes:

HeHo tja viel het op :idea: in derdaad niet echt tevreden en over de leveringen ook niet ook heel erg motiverend als je de laatste dag nog niet weet of je alles hebt terwijl je bijna als eerste besteld maar moet eerlijk zijn de golden illusion en Transbomber waren goed. Maar het kan niet dat ze zo traag zijn en dat je het vuurwerk eerst voor de kachel moet leggen toch.

Ik weet het nig niet zeker maar het neigt er naar dat het volgend jaar een andere fabrikant gaat worden al is het jammer want de afgelopen jaren hebben ze leuke spullen gemaakt

HeHo tja viel het op :idea: in derdaad niet echt tevreden en over de leveringen ook niet ook heel erg motiverend als je de laatste dag nog niet weet of je alles hebt terwijl je bijna als eerste besteld maar moet eerlijk zijn de golden illusion en Transbomber waren goed. Maar het kan niet dat ze zo traag zijn en dat je het vuurwerk eerst voor de kachel moet leggen toch.

Ik weet het nig niet zeker maar het neigt er naar dat het volgend jaar een andere fabrikant gaat worden al is het jammer want de afgelopen jaren hebben ze leuke spullen gemaakt

Kijk eens na mijn filmpje paar posten terug.
Was de jouwe zoveel trager of slechter dan.
Ik kon heel deze bak niet en had um lastminute gekocht voor 230e.
Voor dat geld vond ik het een tof ding!
Volgens mij was het ook.gewoon 30mm cakes en de eerste 4 cakes 25mm met meer schoten

Gisteren op de Demo leken de eerste 3 cakes wel productie en daarna kwamen de sample knallers... wel een indrukwekkende box verder :blink:

Laatst bewerkt:
Gisteren op de Demo leken de eerste 3 cakes wel productie en daarna kwamen de sample knallers... wel een indrukwekkende box verder :blink:

Weet niet of het productie/sample is wat het verschil maakte, maar de 1e paar cakes waren idd erg mager vergeleken met de rest. Leuke box, maar voor dat geld wil ik een box waar elke cake evengoed presteert. Deze zou ik dus laten staan. Neemt niet weg dat het toch een (leuke box is)

Thanks voor de beelden mannen, zat ik echt op te wachten! :)

Vanwege weinig en wisselende reacties na afgelopen jaarwisseling ging ik twijfelen over deze box. Werd wel tegen dump prijzen aangeboden dit jaar in allerlei winkels met freakacties. Toen ik ook nog de discussie las over omlabelingen heb ik deze laten schieten heb ik hem van de lijst geschrapt.

Voor volgend jaar komt hij er weer op, wat een brute bak! :D

Back
Bovenaan