Event Box Sodom and Gomorrah Display 484'S

Zullen standaard items van de fabrieken zijn geweest die ze ondere namen aan andere markten al leverden. Te kort tijd om andere dozen te printen, gebruiksaanwijzing en evt ander lontsysteem en hop de boot op! Kan me nie voorstellen dat het enkel pech is als t gros van de andere importeurs vrijwel alles gewoon op tijd binnen hadden. Weer ouderwets chaotisch bij deze 2...

Ik heb ook de sodom and gomorrah besteld. Na wat vertraging van de leverancier gister opgehaald. Helaas zat bij mij de Tournament box van geisha in. En of de doos waarin de Tournament box in zit ook klopt?

Bijlagen

• DSC_1082.jpg
    DSC_1082.jpg
    151,4 KB · Weergaven: 9
  • DSC_1084.jpg
    DSC_1084.jpg
    144,8 KB · Weergaven: 10
  • DSC_1085.jpg
    DSC_1085.jpg
    148,8 KB · Weergaven: 12
  • DSC_1086.jpg
    DSC_1086.jpg
    161,5 KB · Weergaven: 10
Ik ga hem morgen ophalen .Er stond bij de bestelling dat deze alleen zaterdag kon worden uitgeleverd ...maar waarom? Kan het je in ieder geval morgen vertellen of het bij mij op de box staat want volgens mij klopt dat idd niet.
Heb idd ook goliath cake doos gekregen :wink:

hierbij een foto van binnenzijde
Bekijk bijlage 36589

Bedankt!

Wel mooi dat dit zo kan tegenwoordig! Krijg je haast t gevoel van de niet te tillen illegale dozen.
Heeft deze het overslagsysteem? Of wordt dit ook oldschool doorlonten?

Gemene vind ik dat een leek die denkt een grote doos te kopen en die om 12 uur de lucht in te rammen wel bedrogen uit komt. Voor de mensen hier geen probleem. Maar denk dat menigeen er niet mee aan de haal gaat en hem per cake gaat schieten.

Bedankt!

Wel mooi dat dit zo kan tegenwoordig! Krijg je haast t gevoel van de niet te tillen illegale dozen.
Heeft deze het overslagsysteem? Of wordt dit ook oldschool doorlonten?

Gemene vind ik dat een leek die denkt een grote doos te kopen en die om 12 uur de lucht in te rammen wel bedrogen uit komt. Voor de mensen hier geen probleem. Maar denk dat menigeen er niet mee aan de haal gaat en hem per cake gaat schieten.
Oldskool doorlonten :wink:....

Had begrepen dat doorlonten niet nodig is.. Ze staan zo tegen elkaar aan dat ze elkaar wel aansteken

Ik tel geen 484 shots op jou foto.eerder 432 shots. Daarom de vraag, want ik heb ook de goliath omdoos gekregen en daarin zat dus de tournament in (432shots). En waarschijnlijk heb jij ook geen sodom and gomorrah.

Back
Bovenaan