Event box 4 season's

Ik heb alle filmpjes even teruggekeken, en het valt me vooral op dat de schietvolgorde 'bijzonder' is. Ik denk dat ik hem wel ga bestellen, en dan schiet in; C-D-B-A óf C-B-A-D. Je kunt echt alle kanten op! Iemand verschillende combi's geprobeerd?

Deze afgelopen dinsdag voor de tigste keer mogen aanschouwen maar wat blijft het toch een prima box. Echt niks mis mee.

Dit was dinsdag een van de toppers hoor! Ga hem dit jaar ein-de-lijk voor het eerst meemaken!

Deze vond ik dinsdag beter dan de immortal gold

Het grappige is dat de hype toen der tijd om de Immortal gold ging, wat volgens mij ook de eerste Nederlandse doorlont box was. Of iedergeval de eerste waar Rubro mee naar buiten kwam. Maar deze cakebox wordt door vele mensen als beter/mooier ervaren en ondanks dat blijft de Immortal gold nog steeds populairder.

Het grappige is dat de hype toen der tijd om de Immortal gold ging, wat volgens mij ook de eerste Nederlandse doorlont box was. Of iedergeval de eerste waar Rubro mee naar buiten kwam. Maar deze cakebox wordt door vele mensen als beter/mooier ervaren en ondanks dat blijft de Immortal gold nog steeds populairder.

Die was toen snel uitverkocht ja, de afwisseling in deze maakt em voor mij beter dan de immortal

Als ik moet kiezen ga ik ook zeker voor deze. Al zo vaak gehad/gezien, maar het blijft keer op keer genieten met deze box.

Foto:

event4seasons.jpg

Over deze twijfel ik sterk.

Dus als deze vastgelijmd in de doos zit, moet deze niet doorgelont worden?

Gewoon lont 1 van cake 1 aansteken en de hele bak vlamt door?

Deze heeft het allom bekende bundeltje lonten in iedere cake welke elkaar ontsteken. In theorie hoef je deze dus niet door te lonten.

yep , rubro heeft hier speciaal extra lont bij het reserve lont zitten . dus hoeft niet doorgelont te worden is een prima systeem

plus dit is al jaren een TOPPER van een box

Zou ook zeker niet twijfelen als hij binnen je budget past.
Het is een oudje, maar kan met gemak mee in de top qua boxen

Ik ben hem ook alleen aan het begin van het jaar tegengekomen bij de freak-acties, en heb toen te lang getwijfeld. Achteraf jammer, maar een hoop andere mooie spulletjes gekocht.
De volle mep is me toch net iets te veel, maar dat is in algemene zin.

Back
Bovenaan