Event box 4 season's

Voor een leek kan dat wel een probleem zijn om zoiets door te lonten. Een gebruiksaanwijzing dmv plaatjes op de doos misschien? Ik ben zeer enthousiast over dit stuk vuurwerk. Ik ben benieuwd naar nieuwe dergelijke concepten van Rubro in de toekomst! In de straat komt hij beter tot uiting dan op open terrein zoals ik ze op demo's zag. Dus boven mijn verwachting!

het zou mooi zijn als ze hier op verder gaan borduren!! en meer verschillende uitwerkingen en meer kleur ,des al niet temin is het een gaaf blokkie!!

Als ik dan de film van vuurwerkkoning zie (waarvoor dank!), dan heb ik er toch wel spijt van dat ik hem niet heb besteld haha. Hopelijk is de kwaliteit van een nieuwe lichting in 2012 minstens zo goed, dan denk ik toch dat deze er maar moet komen. :)

Hoe vet is het wel niet als je een hele lijn van deze boxen hebt?
Heel je showroom vol met van die doorlont bakken.
Alpeco Look-a-like:p

Dus, ik sluit me aan bij Lesl, zet dit door!

Deze box heb ik vlak na twaalven ook de lucht in zien gaan. En ik zag afgelopen weekend het filmpje weer terug. Ik moet zeggen, echt GEEN slecht ding zeg! Voor mij was het tempo perfect en afwisselend en de effecten en de groottes van de boeketten waren dik in orde! Iemand fluisterde al in m'n oor dat hij er dit jaar 2 tegelijk wilde ontsteken vanaf 2 posten:angel:

Dit is echt een top product. Mooie effecten, goede kleurstellingen en goed tempo. Ik hoop dat ik dit jaar ook rubro op de plank kan zetten!

Was een twijfelgeval, maar na zoveel goede reacties denk ik toch dat deze er dit jaar maar eens moet gaan komen haha!

ik zie hier een afwijking tov het orgineel; de " lente" ,2 cake in de serie, geeft red palm met crackling ipv golden crown with red blink??? productie foutje?

deze cake lijkt echt wel verbeterd tov van vorig jaar.
Burst is harder, effect groter. Ik was er nu echt van onder de indruk en kan mij niet herinneren dat ik dit vorig jaar zo erg had.
greetzz

Waarom heb die linker bij 0:45 wel knetter en die rechter niet ? en dan zo nog paar schoten door.
Dit viel mij gister ook al op.

Inderdaad, vind hem vele malen beter dan afgelopen jaar.
Waar ik vorig jaar npg dacht van dit is het niet had ik gisteren zeer het 'wow' effect.

Veel beter geworden inderdaad, waar het vorig jaar een twijfelgeval was en ik hem toch liet staan, is dit nu een must have! :D

13333446.613c9673.560.jpg

Back
Bovenaan