Espada Palms Display Box 100'S [Compound]

Really? Top doe ik morgen. Wist wel dat er iets vaags was met een lontje. Dacht dat het #1 was.

Dank je:biertje:

Hey thanks voor de reactie. Ja daar ga ik wel vanuit met een compound :wink:
Ging mij er een beetje om dat ik dacht dat het verplicht was om een reservelont te hebben, en dan ook zichtbaar.
Stel hij stopt wil ik graag van te voren weten waar en hoe :thumbup:

Wat een geweldige gouden effecten heeft dit kleine doosje. Zelfs tijdens windkracht 5 was het een hele mooie box. De effecten verwaaiden natuurlijk wel en het palm-effect was iets minder mooi, maar qua uitwerking en kleur helemaal super.

Mooie cake , totdat hij bij de laatste cake uit elkaar klapte, dat was even goed schrikken. Geen idee hoe dit kon gebeuren

Ja gelukkig alles langs heen. Jammer dat het gebeurd. had alleen voor deze compound dik anderhalf uur in de rij gestaan bij de driesprong. Dat was het enige wat ik daar had besteld voor de prijs.
Dus de pech zat er al een beetje in. ��

Mooie cake , totdat hij bij de laatste cake uit elkaar klapte, dat was even goed schrikken. Geen idee hoe dit kon gebeuren

Wat ik altijd doe, is van alle cakes en compounds het bovenste folie af halen, kom vaak ingedeukte tubes tegen, waardoor de bombette er in kan blijven hangen, met dit tot gevolg.

Zit nog eens terug te kijken, maar de wind was echt killing dit jaar..
Zeker als ik het vergelijk met een eerder filmpje.

En het lijkt stiekem toch of de eerdere batch meer burst bevat :shy:

Hier zie je mooi het verschil.

Afgelopen jaarwisseling windkracht 5/6.. (eerste paar schoten missen)

2019 (bijna windstil)

Wat een prachtbak! Zou ik graag ooit willen hebben. Kan met gemak in het rijtje naast Immortal Gold en Golden Illusion.

De kleuren op het filmpje van afgelopen jaarwisseling (met wind) zijn echt prachtig, maar windkracht 5/6, doet deze bak idd niet veel goeds.

Deze ligt als het goed is bij een van mijn vrienden al bijna 2 jaar te drogen. Dus nog nooit gezien. Maar op elk filmpje valt me op hoe goed deze het doet en dat voor een heel schappelijke prijs. Echt ik vind deze veel fraaier dan de beroemde/beruchte Transbomber/Fransbomber. Staat bij mij, op basis van filmpjes, wel in de top3 van bakken die je onder de 80 euro kon kopen. Ik denk dat ik alleen de King of Bling en de Raptor Princess nog mooier vind. Hoewel...is nog steeds close.

Back
Bovenaan