Espada Palms Display Box 100'S [Compound]

Inderdaad, deze viel meteen op in de finale. Wat knalde hij boven de rest uit. Indrukwekkend wat er uit zo'n kleine doos komt.

Deze box in zijn debuutjaar gehad, maar na het zien van de finale van de mania staat deze weer op het lijstje, blijft toch wel een topper.

Afgelopen jaar geschoten in de straat, maar hij is mij niet 100% bijgebleven. Gek, want gister tijdens de finale van de demo viel hij júist op! Prachtig product die direct op de lijst komt!

Staat al voor het 3e jaar op de lijst, maar steeds niet geworden...
Nu kon ik 'm voor een kleine 6 tientjes niet laten liggen, en als Palm liefhebber moest die er nu toch maar eens komen, erg benieuwd naar na het zien van alle films!

Meerdere waren lyrisch over deze bak in de demo finale, toch ook weer eens besteld! Nu al razend benieuwd.

Krijgen jullie geen spijt van. De afmeting van de doos is niet al te groot, dus je gaat echt versteld staan :yes:

Vorig jaar voor €55,- gekocht, prima doosje voor die prijs. Als de 50 euro extra besteding er niet aan had gehangen had ik 'm zeker meegepakt, en ik snap ook echt wel waarom dat is. Maar ik krijg met geen mogelijkheid €50,00 goed besteed in die shop.

Ik heb deze voor 50€ gekocht bij mania in de pyromonday actie. In combinatie met de mega 6 star lijkt me het totaalbedrag niet verkeerd. Bij verschillende freaksites wordt de espada voor 55 / 60 € aangeboden en de mega 6 voor 60-75€. Combinatie met afstand tot winkel maakt het mij dat dit allemaal op hetzelfde neerkomt. Wat mij betreft prima deal met de mega 6 star

Vorig jaar deze eindelijk eens besteld, maar dat liep even anders.
Nu bij een winkel in Zoetermeer, die gisteren online ging, maar meteen besteld voor een mooi prijsje :cool:

Deze doorgeschoven van afgelopen jaar.
Denk dat deze wel mooi is in de schemer, hopelijk hebben we een mooie donkerblauwe lucht op de 31e.

Staat hier ook hoog op de wensenlijst. Viel zó positief op tijdens de finale van de Vuurwerkmaniademo, die moet er komen!

Back
Bovenaan