Ik ben zelf een redelijke fan van pro-line,
Ik had dit jaar:
Thundersalvo = Vond de knal dit jaar tegenvallen, maar blijft goed voor zijn geld. 5x5 shots gekleurde peony's
Coco magnolia = Erg mooi en zeker zijn geld waard! Mooie felle kleuren.
sunny oassis = Erg goede pot 25 euro vind ik goede prijs. Als het budget erna is zou je hem moeten nemen. Erg scherpe net afgewerkte kleuren. Merkt wel het verschil met een goedkoper pot vind ik.
Amazing yellow cabs = Leuk opstijg effect, alleen zou ik hem niet apart afsteken maar samen met een 2e blokje iets als een mine blokje zoals "21 century" ,nadeel is 21century duurt vrij lang.
21 century = Erg leuk effect zeker voor de prijs, maar los afsteken verveelt die snel... denk dat als je hem per 2 schiet in deze richting
\ | / de rode zijn de 21 century's en dan pak je voor die groene een pot die ongeveer even lang duurt.
pro-line starter (3potjes) = Deze is tegelijk afgeschoten wat voor 15 euro een erg leuk effect gaf

Raad het daarom mensen ook erg aan. het leuke is dat je voor 15 euro een pot krijg met mixed, meer kruit als 200 en veel goedkoper bent
er staan grondbloemen tussen voorpotten zo te houden, daar staan normaal de candels.Die waren dus in fanschape gezet.
mines & candels = Inhoud van dit pakket was erg goed, de effecten van de potten waren goed. grotendeels hadden de potten boeketten op paar potten na die hadden alleen tails of fishes. waren er 3 ofzo. Potten werden allemaal per 3 geschoten

Kan je verzekeren geeft leuk effect! De 3candels waren trouwens verwerkt in een fan-shape. Gaf erg leuk effect alleen rekje zat niet helemaal goed vast waardoor hij verzakte en scheef ging schieten
pro-line meter = Deze is net als Mines & Candels per 3 geschoten. Erg leuk effect
en de pijlen waren ook zeer goed te noemen.
+alle 3 de dingen gratis
raiders = Begon vet snel, ik dacht das binnen 5 seconde weg, maar toen ging die echt VEEL te langzaam schieten... Jammer anders was het potje bestwel goed.(crackling tails)
sweden by night = Weinig gezien was aan het filmen amper op camera gekeken

maar wat ik heb gezien was wel oké, afgestoken bij half donker uurtje of 5 half 6. (tails groen en rood in soort van multiple effect uit kruiterij 37shots 1,2" serie.
royal = HEEL goed potje, probeer hem volgend jaar los te krijgen... 2 van deze potten en dan nog een mooie in het midden dus weer \ | / die opstelling. (mooi gekleurde boeketten, en vrij langdurend
AANRADERS:
Thundersalvo
Sunny oassis(mist een passend budget)
Amazing Yellow Cabs
Royal(gratis pot, maar probeer hem dit jaar toch los te kunnen kopen)
Als je sier wil hebben en toch een beetje extremers wil. koop Mines en Candels + pro-line meter pakket. schiet ze per 3 af dan heb je best een geslaagde sier collectie