Ervaring met Rubro Vuurwerk

Dit jaar voor het eerst rubro gehaald en het is mij100% bevallen! Pfff wat een geweld en erg mooi! De ready to rumble per 2 viel mij erg tegen. De ' the choise rockets' zijn de beste pijlen tot nu toe. Stukken beter dan bijv De spaced en lightyear pijlen.

De afgelopen maanden heeft Rubro veel negatieve reacties over zich heen gehad,

Heb een boel Rubro weggeschoten allemaal 2013 versies en het was gewoon weer top! :) Mijn vertrouwen is niet geschaad. Dit jaar zeker weer Rubro in de collectie :)

Och man wat had ik weer mooie dingen van Rubro ... Blijft zeker in de collectie komen !!

heb dit jaar voor het eerst 1 van de event boxen gekocht, nou ik stond er van te kijke hoe goed die nog kon op boxen tegen al het illegale sier vuurwerk wat er en de straat af ging :)

Erg weinig vraag naar de Rubro boxen bij de dealers hier. C'est passé :bye:

Bij ons zijn ze showboxen allemaal de deur uitgegaan. Starpalm, Addicted to Gold, King Crown, Red Aura, allemaal foetsie verkocht. Al prima reacties gehad. Zelf ondermeer de Event nr.1 afgestoken, maar die was zonder de spinning tails en dat beviel me niet. Dit is echt een mindere dan de opvolger die vorig jaar al op de markt was. Jammer dat ik niet op de hoogte was dat ik een ouwe serie kreeg.

Razor viel tegen, secret wave was niks, secret salute zeker niet wat ik me herinnerde en ready to rumble was het geld niet waard hoppa 200 euro die ik aan beter aan ander vuurwerk uit heb kunnen geven
Killer instinct was wel heel erg goed maar rubro is bij mij niet meer eerste keus... verre van dat zelfs

Kwaliteit was gewoon weer erg goed hoor. Ook de 2013 doorlontbakken waren super. Gratis potje was ook verrassend goed! ( Kamuro Wave ).

Een tip van mij.. Zet de secret salute en voltage naast elkaar en steek ze tegelijk af. Wat een geniaal geweld! We kregen gewoon druk op de borst. Raptor box wat ook heel goed en de event grande finale was de topper van mn collectie. The choise pijlen waren ook zeker aanraders met harde burst en voor pijlen van die grote en prijs een mega boeket. rubro blijft mijn nummer 1 merk.

Proficiat aan Rubro vuurwerk... jullie cakes knallen geregeld uit elkaar.

Leuk topic:
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?34944-Consumentencakes-met-productiefouten-2013-2014

Voor mij geen Rubro meer!

Foto van rapalje074
attachment.php

Weer veel gehad dit jaar van Rubro. Daardoor dus ook de cyber 100 sh bij de discount gekregen. Wat viel die verschrikkelijk tegen! 4x dezelfde waaier met alleen maar crosette effect, had beter zoals ik normaal doe 2 krantjes kunnen invullen en de kamuro wave en de frozen by fire mee kunnen nemen, maar goed...
Ik kreeg i.p.v de immortal gold de addicted to gold mee en deze was geweldig! Mooie grote boeketten en een lekkere burst. Trouwens de HV 16 sh vond ik niet onder gaan voor die van vorig jaar. De Ready to rumble viel mij integendeel wel tegen!

Dit jaar dus goede en slechte dingen gezien. Ben daardoor wel gaan twijfelen of ik dit jaar weer zo veel van Rubro in mijn collectie neem.

Ik had een paar producten van Rubro en daar kijk ik toch in het algemeen met tevredenheid naar terug, de delicious thunder (6stuks) waren gewoon goed, blinking willow (2x) waren wreed goed, heavy legend 25 schots presteerden alle 4 goed, alleen de secret wave (2x) viel mij behoorlijk tegen.

De secret salute viel me per stuk tegen , maar per 4 gingen ze goed !
Immortal gold x2 was geweldig !!
6 elements was een leuke doorrammer !
golden tarrantula viel me een beetje tegen , omdat er weinig afwisseling in zat.
en de grande finale x2 was ook super .

Al met al sprong het Rubro spul er met kop en schouders bovenuit, is me zeer goed bevallen!!!

Ik heb zelf o.a. de Starpalm geschoten en was samen met bijv. de ZEN-boxen de topper van de avond!! Ook van onze klanten heel veel positieve reacties, vooral over de Immortal Gold. Mijn vertrouwen was al niet geschaad en alleen maar nog meer bevestigd in positieve zin!!

Ik vind persoonlijk dat Rubro nu wel erg veel shit over zich heen krijgt..

Hadden dit jaar de Secret Temptation en Delicious Thunder, allebei prima in orde.
Die Ghostrider blokkies waren wel wat minder, maar goed, dat kan gebeuren.

Echt Rubro Was top dit jaar! Innovatief nieuw automatisch lont systeem. Werkt super.

Secret Temptation wat een rammer!!!

De Four Seasons was ook geweldig, de 2013 versie, makkelijk met die lonten niks meer te doen. Super grote boeketten en wat een tempo.

De addicted to gold, precies zoals op de demo niks geen samples en gewoon super grote boeketten.

De Delicious thunders, klinken op demo niet heel hard maar in de straat gaan ze echt super!! Vooral de finales zijn mooi.

Secret snipers zijn prima budgetcakes, top!

Ik kan nog wel doorgaan over de Killer Instinct, Supoer blinking willows enz maar al deze producten waren top.

Jullie kunnen flink zeuren heb ik al gemerkt, want 1 iemand zegt dat er wat slecht is en meteen wordt heel Rubro de grond in geboord, terwijl de producten super waren en mensen twijfelen of het Nederlands vuurwerk was.

Rubro is in mijn ogen een prima kwaliteitsmerk. Rubro is hier in de omgeving weinig te krijgen, maar dit jaar voor het eerst gehaald en is prima bevallen. leuke labels, goed kwailiteits vuurwerk.

Back
Bovenaan