Ervaring met Rubro Vuurwerk

Ik heb eigenlijk alleen ervaring met de Event Stagemaker van Rubro, en vind dat echt een prima cake.

Jullie niet?

Onderbouwing, de screampijl van rubro zuigt, de event boxen zijn stukken minder, de extreme salute is slechter geworden en wat goed is stoppen ze mee tw buurtass. Voor mij geen rubro meer.

Onderbouwing, de screampijl van rubro zuigt, de event boxen zijn stukken minder, de extreme salute is slechter geworden en wat goed is stoppen ze mee tw buurtass. Voor mij geen rubro meer.

Gelukkig is de extreme salute niet van Rubro :wink:

Heb gewoon Rubro besteld dit jaar, vaker gezien dat demo's tegen vielen en het in de straat gewoon top was.

Dit noem ik geen echte onderbouwing aangezien het alsnog subjectieve aspecten zijn. Zelf ben ik over Rubro nog steeds zeer tevreden! Oke sommige dingen zoals de samples op hun demo volg ik niet van ze, maar de producten die ik van hun besteld heb, en dat is toch een flink aantal, zijn gewoon top cakes voor het bedrag wat ze kosten.

Erg zonde dat het BAxll eruit gaat en met nieuwe artikelen als de Ghostrider en Hysteria vang je natuurlijk niet veel goodwill, zeker niet op de manier waarop deze zijn geintroduceerd.

Over de eventboxen valt natuurlijk nog weinig te zeggen, demo's zijn vaak niet de juiste plek om een product te beoordelen.
Natuurlijk blijven de toppers van Rubro (indien ze net als voorgaande jaren presteren) gewoon enorm goed, met als grote favoriet van mij de HL-lijn. :)

Laatst bewerkt:
:)Heb de afgelopen 8 jaar altijd rubriek gehad echter vorig jaar is me veel spul erg tegen gevallen, helaas nu niks meer besteld. Ik hoop dat het oude vertrouwde NAVO weer terug komt en niet alles genoden gaat aan het succes!

hindoerol al 8 jaar? Rubro viert dit jaar zijn 5 jarig bestaan.
dus kom nu niet met zo,n raar verhaal man,en een post met vele fouten.

Rubro begon enorm goed maar de laatste 2 jaar lopen ze te klootviolen.

Kwaliteit loopt sterk terug of is wisselvallig.

Ik heb dit jaar ook geen Rubro meer in de collectie.
Hoewel ik dit jaar nog wel twijfelde om de Four Seasons te pakken vind het het bij Rubro altijd maar weer een verrassing hoe de producten er in de werkelijkheid gaan uit zien.
De prijs/kwaliteit verhouding is mi een beetje zoek.

Hmm, mijn Rubro collectie is dit jaar ook fors teruggelopen. Ik heb eigenlijk alleen de 4 seasons (iemand al gezien op demo's? Kan maarzo weer aangepast zijn, dus gokkie gokkie) Hopelijk lezen ze hier mee, want dan weten ze wat ze er mee kunnen doen...

Heb voor dit jaar slechts de Heavy Legend 16sh, 25sh en 49sh genomen omdat ik dacht dat deze wel nog goed zouden presteren. Echter op de demo van Ano zag het er niet goed uit. Effecten anders, kleiner. Nee, na dit jaar geen Rubro meer. Ook niet vanwege dat Razor issue!

Hmm, mijn Rubro collectie is dit jaar ook fors teruggelopen. Ik heb eigenlijk alleen de 4 seasons (iemand al gezien op demo's? Kan maarzo weer aangepast zijn, dus gokkie gokkie) Hopelijk lezen ze hier mee, want dan weten ze wat ze er mee kunnen doen...

Wim leest wel mee op het forum, maar ze doen er toch niks aan, voor mij ook geen rubro meer, het is mij tegen gevallen afgelopen jaar.

Wim heeft hier ook van alles beloofd wat hij niet is nagekomen, logisch dat hij zich niet meer durft te vertonen.

Back
Bovenaan