Ervaring met Rubro Vuurwerk

Dit jaar op de immortal gold geen rubro gehad omdat de winkelier waar ik een rubro lijstje had samengesteld mij benaderde dat rubro de producten maar niet leverde en hij dus niet kon garanderen of ik mijn producten zou krijgen. Dit vond ik bizar en jammer aanezien ik al maanden zat te aassen op de ready to rumble, blink willow en de falcon.
Maar door dit wel weer een nieuwe lijst besteld van VWT en daar geen spijt van gehad.

3'de en laatste verkoopdag Rubro vuurwerk in onze collectie opgenomen. ERG VET EN MOOI !! Aankomend jaar volledige Rubro Collectie bij @vuurwerkwinkelFraneker

Alle heavy legend cakes dit jaar gezien, 2x buurtassortiment, six elements en nog vele andere producten en in 1 woord: GRANDIOOS VUURWERK! Echt zeer aan te raden.

Ik heb zeer wisselende ervaringen opgedaan met Rubro. Enkele producten voldeden aan de verwachting, de andere producten totaal niet.

Heavy Legends 16s, 36s, Secret Salute, Delicious Thunder, Double Identity, Intensity waren echt leuk. Sommigen presteerde boven verwachting, zoals de Intensity. Hele mooie tail pot, zeker voor dat formaat. En de Doubled Identity ook.

Ready to Rumble, Fatal Screamers en Panoramic Palms waren echter grote teleurstellingen. RtR en PP kwamen bij lange na niet aan de voorgeschotelde beelden. Opvallend: vooral de boeketten met blauwe peony faalden bij beide potten. En dát was nou net de reden dat ik deze wilden hebben. Fatal Screamers is een geval van grote woorden, weinig daden.

Sommige producten komen er absoluut niet meer in wat mij betreft, andere producten wil ik nog een kans geven, mits er geen prijsstijgingen zullen zijn.

Voor mij weinig tot geen rubro meer volgend jaar.

Er worden naar mijn mening sampels geschoten op de de winkeliersdemo en dan rustig verteld dat ze garant staan voor de producten, tewijl dit toch echt niet is waargemaakt. Al waren er een aantal producten mooi hebben toch de meeste producten bij lange na niet de winkeliersdemo prestaties gehaald en dat stoort mij zeer erg, misleiding noem ik het omdat er wel garantie word gegeven van de betreffende rubro vertegenwoordiger. De rel was er al vrij vroeg vorig jaar en ik wou dat ik geluisterd had.

Verder zou ik graag willen weten of er nog wat gedaan gaat worden voor de mensen producten hadden die niet duigden zoals de secret salvo(missend crackling mine).

Heb zeer goed geleerd van deze ervaring en ga het volgend jaar toch echt anders aanpakken. Het zit allemaal krom in elkaar en gerust niet alleen bij Rubro.

Ik zou Wim willen aanraden om geen kinderlijke reactie's meer te plaatsen op het forum aangezien dit leid tot agressie wat zeer begrijpelijk is. Dit zou je zelf moeten weten als je deze functie uitoefend.

Als mensen zich door deze post aangevallen voelen sorry daarvoor, toch wil ik begrip vragen om enigzins ook mijn kant van het verhaal te bekijken.

Namens Rubro Vuurwerk Nederland,
Wens ik iedereen een goed 2013.

Gr Wim
Rubro Vuurwerk Nederland.

Er worden naar mijn mening sampels geschoten op de de winkeliersdemo en dan rustig verteld dat ze garant staan voor de producten, tewijl dit toch echt niet is waargemaakt. Al waren er een aantal producten mooi hebben toch de meeste producten bij lange na niet de winkeliersdemo prestaties gehaald en dat stoort mij zeer erg, misleiding noem ik het omdat er wel garantie word gegeven van de betreffende rubro vertegenwoordiger. De rel was er al vrij vroeg vorig jaar en ik wou dat ik geluisterd had.

Verder zou ik graag willen weten of er nog wat gedaan gaat worden voor de mensen producten hadden die niet duigden zoals de secret salvo(missend crackling mine).

Heb zeer goed geleerd van deze ervaring en ga het volgend jaar toch echt anders aanpakken. Het zit allemaal krom in elkaar en gerust niet alleen bij Rubro.

Ik zou Wim willen aanraden om geen kinderlijke reactie's meer te plaatsen op het forum aangezien dit leid tot agressie wat zeer begrijpelijk is. Dit zou je zelf moeten weten als je deze functie uitoefend.

Als mensen zich door deze post aangevallen voelen sorry daarvoor, toch wil ik begrip vragen om enigzins ook mijn kant van het verhaal te bekijken.

Ben ik wel benieuwd welke importeur je dan wel kiest volgend jaar die ook merendeel samples schieten.....

Ben ik wel benieuwd welke importeur je dan wel kiest volgend jaar die ook merendeel samples schieten.....
Het gaat mij er meer om dat ze geranderen dat dit ook echt het product is die de klant straks in ze handen heeft, dat vind ik heel erg storend.

Verder voegt je vraag niks toe aan dit topic. Om toch je vraag te beantworden er zijn genoeg importeurs waar ik meer over te spreken ben. Er is keuze genoeg op de nederlandse markt, het (kleine) pronk vuurwerk spreekt mij bijvoorbeeld heel erg aan ben daar al 4 jaar klant namelijk.

Dit jaar is Rubro me toch weer goed bevallen. Karton Heavy Legend 16s tegelijk ging voortreffelijk,.Secret Salute presteerde iets minder als vorig jaar maar was nog steeds goed hard. En het Buurt Assortiment was ook heel dik. Top!

Ik ben het hiermee eens. Ik vind dat het alleen maar een negatieve werking heeft. Mensen denken dat ze heel wat in huis hebben gehaald, steken het vervolgens af, product presteert minder goed dan op de demo. Ik denk dat mensen dan een soort gevoel van oplichterij krijgen. Geldt niet alleen voor Rubro trouwens

en dat was weer het derde jaar dat ik rubro had .
dit jaar was ik weer tevreden over wat ik had besteld van rubro .
vooral de delicious thunder was ik zeer tevreden over .
het is een piep klein blok met een enorme kracht .
waar ik wel een beetje door verast werd is de heavy legend 49 .
want op de film gaf hij rood een paarse peonys wat in praktijk toch wat ander uit viel .
opzich niet erg maar toch iets van hey dat is een verassing .
wat ik me trouwens wel afvraag is waarom de event cake no 4 zo groot moet zijn .
ik heb daar naast nog de kitalpha van original NL gehad die daar wel drie keer in paste en toch niks onder deed.
waar ik wel beetje een kater aan over hield is de event display 50 mm .
mijn verwachting was vrij groot maar achter af presteerde hij even veel als alle andere cakes die ik had .
verder heb ik weinig te klagen gehad en heb weer veel lol beleefd aan jullie producten .
ik hoop volgend jaar weer dat zelfde plezier te mogen beleven :bye:

Dit jaar voor het eerst zaken gedaan met Rubro.
Ze hebben zich aan de afspraken gehouden en uitgeleverd wat we vooraf gereserveerd hadden.
Alle bakken dus ook netjes ontvangen.
Goede communicatie en snelle correcte leveringen.

Minpuntje waren de veel te laat geleverde dummy,s maar aldoende leert men.

Rubro bedankt en de beste wensen voor dit jaar.

Ik was gewoon weer volledig tevreden, secret salute vond ik iets minder maar verder was alles helemaal top!

Ondanks al het geklaag wat ik voorbij heb zien komen.
Was ik dik tevreden met de blokjes van Rubro dit jaar.
Vooral de immortal gold en de killer instinct waren dikke toppers.
Enigste jammere was de slechte uitlevering aan Orthen waardoor ik een aantal blokjes moest missen.
Maar ik keer volgend jaar terug als klant van Rubro.

In grove lijnen was ik best tevreden over het Rubro spul.
Echter komen er ook veel producten niet meer in!!
Ook ik heb me ge-ergerd aan beloftes die Rubro niet of niet goed nakon komen.
Het zijn voornamelijk de roppertjes van de voorgaande jaren die ik erg goed vond!
De nieuwe producten waren gewoon matig.. Op de delicious thunder na!
Tsja niet meer de Nr 1 importeur voor mij!
Maar ik schrijf Rubro nog niet af...

In grove lijnen was ik best tevreden over het Rubro spul.
Echter komen er ook veel producten niet meer in!!
Ook ik heb me ge-ergerd aan beloftes die Rubro niet of niet goed nakon komen.
Het zijn voornamelijk de toppertjes van de voorgaande jaren die ik erg goed vond!
De nieuwe producten waren gewoon matig.. Op de delicious thunder na!
Tsja niet meer de Nr 1 importeur voor mij!
Maar ik schrijf Rubro nog niet af...

Was bij wel meer importeurs zo. Denk niet dat dit dus alleen voor Rubro opgaat.

Ik ben zeer tevreden over Rubro, erg mooie cakes en de prijzen zijn ook goed. Niet alleen de grote cakes doen het goed maar ook de kleine cakes zijn hun geld waard. Ik kijk alweer uit naar de producten die we dit jaar mogen verwelkomen!

Beste freaks, vuurwerk liefhebbers.
Het was een roerig jaar voor Rubro. We zijn qua dealers enorm gestegen om een landelijke dekking te krijgen.
Ik moet zeggen dit is aardig gelukt. hierbij komt dat het logistiek gezien het uiterste vergt. Hier en daar ging er wel iets mis, echter als je in een korte tijd zoveel vuurwerk weg zet, valt het in verhouding nog mee.

(we willen 100% )

Wat betreft het vuurwerk, zoals ik al eerder aan heb gegeven zijn wij niet blij met de late levering uit China, dit heeft uiteraard gevolgen voor de kwaliteit van vuurwerk. We zij echter wel content met dat het geleverd is. En in verhouding ook goed was, smaken verschillen nu 1 maal, en begrijp dat vuurwerk in de zomer het beter doet dan in de winter!!
links en rechts lees ik al wat tips en zie ik kritische opmerkingen, neem van mij aan dat we dit mee nemen naar dit jaar 2013.!! We zijn al volop bezig met nieuwe ideeen.

Verder wil ik iedereen bedanken die het vertrouwen in Rubro Vuurwerk hebben gehad.

M.v.g Wim Rubro Vuurwerk Nederland

@wim

Hoop voor jou dat 2013 Het jaar word van rubro!
Maar denk wel dat de waarheid meer word gewaardeerd dan leugens :angel:
Ik heb al zin in de demo kan ik je vertelen .
Jojo

Back
Bovenaan