Ervaring met Rubro Vuurwerk

Voor mij was Rubro ook nieuw dit jaar in mijn collectie en heb er absoluut geen spijt van gehad. Ik had:
- Heavy Legend 16s
- Double Identity
- Flashbanger
- Secret Salute

Alle cakes waren compact, maar toch erg krachtig. Grote boeketten, heldere kleuren en flinke burst. Volgend jaar maar eens kijken of ik meer van Rubro in mijn collectie kan opnemen.
 
Ook ik was dat jaar weer zeer tevreden over de producten van Rubro. Secret salute was helemaal top! kneiterharde burst en een overvolle wolk crackling! ook de heavy legends erg mooi, zeer goede prijs kwaliteit verhouding! deze 4 potjes doen hun naam wel eer aan!De panoramic palms en flashbanger ook schitterende potjes voor dat geld! Verder had ik nog twee waaiers uit de masterline, rock the show en nito wave, ook deze vond ik erg goed! Ik zou zeggen Rubro ga zo door, hou de kwaliteit van de producten constant, knoop die chinezen goed in de oren dat de kwaliteit zo moet blijven!!!!
 
Mijn Rubro producten van afgelopen jaarwisseling waren de volgende:

- Flash Banger
- Heavy Legend 25's
- Panaromic Palms
- Ratelbandje

De cakes was ik zeer blij mee. De Palms was zeer mooi en de finale was er een om trots op te zijn. Volgend jaar in een grotere versie? Flash Banger hetzelfde verhaal. En het Heavy Legend potje was ook geweldig. Alleen het ratelbandje ging erg langzaam en niet erg hard. Ook voor Nederlandse begrippen. Maar dat maakt niet uit! Rubro is kick ass!
 
Rubro complimenten hoe jullie op de Nederlandse markt bezig zijn en denken aan de wensen van de consument.

Voor mij waren dit jaar de toppers de Secret Salute en alle Heavy Legend potten, helemaal super!!

Wel een zware domper was de break-down. Wat een waardeloos ding was dat zeg!
 
Laatst bewerkt:
Happy stars happines en devil astronauten en 3x up pijlen zijn echt waardeloos mogen ze wel een verandering in brengen. devil astro lont gaat eens niet aan, happines aleen crackling 1sec, 3 up pijlen fluiten eens niet goed. dikke afraders.
 
:rolleyes:eigenlijk wil ik even iets heel anders kwijt, jullie vuurwerk is echt super en weinig mis mee. maar de mensen die achter de balies staan weten echt helemaal nergens wat vanaf. zien een grondbloem aan voor rotjes en allerlei andere rare variaties. misschien om hier eens wat energie in te steken?

zie bij andere winkels wel mensen achter de balie staan die wel weten waar ze over praten en dan vooral bij de losse verkoop.

hoop dat jullie er wat mee doen

gr hindoe:
 
Ik had verschilende Rubro-cakes waaronder de Event Stagemaker, Secret Salute, Panoramic Palms, Double Identity, een aantal Masterline producten en de volledige Heavy Legend lijn en ik moet zeggen: WAUW!! Wat een prachtproducten zeg! Volgend jaar meer van Rubro, da's een ding wat zeker is.

Nu ervoor zorgen Wim dat jullie de producten minstens op dit niveau weten te handhaven want dat is toch de meest gehoorde klacht over andere succesvolle producten/importeurs. Het ene jaar topeffecten met dikke tails en harde bursts en het volgende jaar alles zeer mager uitgevoerd. Dat zijn echte dooddoeners.

Als het jullie lukt dat te voorkomen, misschien bestaande producten nog wat te verbeteren/vernieuwen en de nieuwe producten voor 2012/2013 slaan ook aan dan lijkt de toekomst er erg goed voor Rubro uit te zien!
 
ergens geloof ik dat dat wel goed komt met Rubro :) Wim is erg aanwezig op het forum en nadat het Buurtassortiment ineens gekleurde tails had in plaats van wit is hij daar wel achteraan gegaan en dit jaar zaten er weer mooie witte tails in :).
 
Rubro is wat mij betreft zojuist gedegradeerd van potentieel de beste importeur van dit jaar, tot slechtste importeur van dit jaar! :angry: Ik vind het echt ONgelofelijk, ONbegrijpelijk en ONvergeeflijk dat Rubro nu al voor het derde (vierde?) jaar de leveringen gewoon niet op orde heeft! Hoe moeilijk is het om verd0mme je voorraden en bestellingen bij te houden?! Ik kan er echt giftig van worden, en dat terwijl ik niet bij Orthen heb besteld!

Ik stel voor dat alle liefhebbers nog eens GOED overwegen of Rubro wel het label 'beste importeur' waard is. Indien je bestelling niet geheel geleverd wordt, raad ik je aan om flink te klagen bij de winkelier en te zorgen dat hij de klacht indient bij Rubro en wellicht stopt met het voeren van dat merk in de winkel wegens slechte levering.
 
Ik ga er van uit dat onze bestellingen voor de liefhebbers (die in oktober al gereserveerd zijn) zonder problemen worden geleverd.
 
Ik ga er van uit dat onze bestellingen voor de liefhebbers (die in oktober al gereserveerd zijn) zonder problemen worden geleverd.

Mwa, dat lijkt mij niet heel zeker. Het grootste gedeelte zal inderdaad wel goed zitten maar als van een aantal producten niet genoeg geleverd wordt, kunnen niet alle freak-bestellingen compleet gemaakt worden. Ik zou dus wel gewoon rekening houden met 1 of 2 artikelen die je niet zult krijgen. Dit is natuurlijk een kwalijke zaak want ik denk dat de meesten (net zoals ik) precies hebben uitgevogeld hoeveel ze van welk product willen hebben.
 
Mwa, dat lijkt mij niet heel zeker. Het grootste gedeelte zal inderdaad wel goed zitten maar als van een aantal producten niet genoeg geleverd wordt, kunnen niet alle freak-bestellingen compleet gemaakt worden. Ik zou dus wel gewoon rekening houden met 1 of 2 artikelen die je niet zult krijgen. Dit is natuurlijk een kwalijke zaak want ik denk dat de meesten (net zoals ik) precies hebben uitgevogeld hoeveel ze van welk product willen hebben.

Zojuist nog geverifieerd gekregen dat alles ingeladen staat.
 
Rubro is wat mij betreft zojuist gedegradeerd van potentieel de beste importeur van dit jaar, tot slechtste importeur van dit jaar! :angry: Ik vind het echt ONgelofelijk, ONbegrijpelijk en ONvergeeflijk dat Rubro nu al voor het derde (vierde?) jaar de leveringen gewoon niet op orde heeft! Hoe moeilijk is het om verd0mme je voorraden en bestellingen bij te houden?! Ik kan er echt giftig van worden, en dat terwijl ik niet bij Orthen heb besteld!

Ik stel voor dat alle liefhebbers nog eens GOED overwegen of Rubro wel het label 'beste importeur' waard is. Indien je bestelling niet geheel geleverd wordt, raad ik je aan om flink te klagen bij de winkelier en te zorgen dat hij de klacht indient bij Rubro en wellicht stopt met het voeren van dat merk in de winkel wegens slechte levering.

Die titel is inderdaad al vervlogen.

Denk dat Royal Fireworks dit jaar de nieuwe nummer één gaat worden.
 
Misschien is dit iets voor een ander topic?
Ik heb nog erg weinig ervaring met rubro. Dit jaar moet het gaan worden. Maar als ik de berichten lees moet ik weleens achter mijn oren krabben. Ik hoor iets teveel verhalen die mij niet bevallen. Maar aan de andere kant: Dat komt ook omdat ze heel erg veel spraakmakende producten hebben. Ik ben iig benieuwd naar wat er gaat komen. Als het tegenvalt is het dit jaar gewoon voor het laatst zoveel van rubro geweest. Is het goed komt het volgend jaar gewoon er weer in.
greetzz
 
Het moet me ook van het hart dat sommige erg met de waan van de dag leven....
Enkele maanden geleden was het Rubro voor Rubro na en was Wolff de gebeten hond. Nu lees ik steeds meer verhalen over sommige Dynasty nieuwkomers die positief zijn en is Rubro weer helemaal niks. En ook zou Royal opeens weer hot zijn?

Ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar het wordt wel een beetje vermoeiend. Ja, Rubro levert wel heel laat en dat zou anders moeten en ja, Wolff heeft ons laten schrikken met zijn prijsstijgingen. Maar bij elke importeur schort er wel wat aan. Vervelend, maar wel menselijk. Er zijn meer importeurs met hoge prijzen, er zijn meer importeurs met flut producten.

Ik ben van mening dat Rubro z,n best doet, want het is nog een kleine organisatie en dat maakt het allemaal niet eenvoudiger.
 
Rubro is wat mij betreft zojuist gedegradeerd van potentieel de beste importeur van dit jaar, tot slechtste importeur van dit jaar! :angry: Ik vind het echt ONgelofelijk, ONbegrijpelijk en ONvergeeflijk dat Rubro nu al voor het derde (vierde?) jaar de leveringen gewoon niet op orde heeft! Hoe moeilijk is het om verd0mme je voorraden en bestellingen bij te houden?! Ik kan er echt giftig van worden, en dat terwijl ik niet bij Orthen heb besteld!

Ik stel voor dat alle liefhebbers nog eens GOED overwegen of Rubro wel het label 'beste importeur' waard is. Indien je bestelling niet geheel geleverd wordt, raad ik je aan om flink te klagen bij de winkelier en te zorgen dat hij de klacht indient bij Rubro en wellicht stopt met het voeren van dat merk in de winkel wegens slechte levering.

Wat besteld is wordt geleverd hoor!!! Tenzij dit in overleg is gegaan met de winkelier! Dus snap jou reactie niet geheel.
Gr. Wim
 
Sorry Wim, ik vind het tof dat je reageert. Maar ik heb van meerdere winkeliers heeeeel iets anders gehoord! In september tien kartonnen bestellen, en nu maar drie kartonnen uitgeleverd krijgen om "alle voorraad zo eerlijk te verdelen onder de winkeliers". Dat soort verhalen ken jij toch wel?
Het is ook niet voor het eerst dat jullie alwéér te weinig containers uit China over laten komen. Jullie willen zo veel winkeliers aannemen en durven pas in december 'nee' te zeggen! Het groeit gewoon jullie pet te boven! Te weinig voorraad in (kunnen) kopen om het te veel aan winkeliers te kunnen bevoorraden. Dat is het hele probleem in één zin.
 
Back
Bovenaan