Na al deze zeer positieve berichten gelezen te hebben over de gebroeders Pronk, vandaag een mooie bestelling opgehaald.
Vooraf nog een keer telefonisch met Bart gesproken over de produkten en nog eens over mijn bestelling (waarvan de bevestiging niet helemaal lekker mijn richting op kwam), en ik moet zeggen wat een bijzonder vriendelijke vent is dat. Erg goed als je zo de tijd neemt voor je klanten. Hulde! Daar kan menig dealer nog iets van leren zeg.
Alleen op de vraag die Moontan al eens stelde "Vraag van Moontan: Ik heb van te voren besteld en toch moet terplekke nog de bestelling klaargezocht worden" Waarom staat het niet gewoon klaar? " zou ik ook nog willen toevoegen dat ik het vervelend vond dat ik een tijdsblok moest kiezen om mijn bestelling op te halen...terwijl het toch nog eerst moet worden uitgezocht snap ik dan even niet.
Dan verwacht je toch binnen dat gekozen blok geholpen te gaan worden en dat loopt dan een uurtje uit. Jammer. Ze hebben wel lekkere koffie en oliebollen dus dat maakt het wachten dan wel weer een beetje goed. Er is al genoeg stress in de wereld, dus gezellig even wat vuurwerkbabbels met anderen maken is dan geen slechte afleiding vind ik. Als je bestelling maar klopt. En dat deed ie. Alleen die van mijn maat niet geheel. Die wilde perse een bepaalde Messier pot hebben, en dat kon niet volgens de baliemedewerker. Maar na enige overreding technieken te hebben toegepast, kwam de vrouw van Bart toch aan met de gewenste Messier! En we mochten de 'verkeerde' Messier ook voor nop meenemen! Echt mooi opgelost hoor.
Ik heb ook nog even met een medewerker gesproken over hun voorverkoop actie. Ikzelf zou het namelijk zeer op prijs stellen om als freak zelf een product te kunnen kiezen t.w.v. een bepaald bedrag i.p.v. een 'opgelegde' gratis pot. Daar kon hij zich wel in vinden en zou het idee zeer zeker voorleggen bij de gebroeders Pronk. Volgens de beste man zou het zeker te verwezenlijken moeten zijn tijdens de voorverkoop.
Ook heb ik ze mijn wensen gegeven i.v.m. mogelijke uitbreiding van hun collectie.
Het lijkt mij zeer gaaf als er een mooie Z-shaped crossete waaiercake komt, eventueel in combinatie met (of als losse cake) effecten als een dikke glitterstaart met gil/hummer sound gevolgd door goede salutes. Ook dat zou hij aan de broers overbrengen.
Overall oordeel: Mooie produkten, goede prijzen, lekkere oliebollen en koffie, TOPservice en goedgemutste vrolijke medewerkers!
Wat kan een freak zich nog meer wensen?
Zo, en dan nu maar hopen dat die produkten het ook voor mij gaan waarmaken. Ik ben erg nieuwsgierig en kan haast niet wachten tot morgen.