Ervaring met Pronk Vuurwerk

moontan

VWC lid
Post hier jouw ervaring en/of mening over het merk Pronk Vuurwerk in het algemeen.

Ervaring met bepaalde producten kunnen in desbetreffende topics worden besproken, dit topic is puur voor de collectie Pronk Vuurwerk in het algemeen.

Ik heb met Oudejaarsnacht de gehele collectie van Pronk Vuurwerk afgestoken.
En ik ben goed onder de indruk van deze collectie
Een zeer goede nieuwkomer, prachtige cakes allemaal, geen missers erbij.
Vooral het mooie diverse kleurgebruik is mij bijgebleven.
Maar daarnaast ook de zeer krachtige burst, een grote variatie in effecten en de zeer lange duur van de cakes.
Voor de komende jaarwisseling 2008/2009 kan ik een ieder Pronk Vuurwerk van harte aanbevelen

Ik had Pronk pakket 1,de lonten zitten mooi achter een start sticker verwerkt.
Effecten en burst zijn mooi,vooral ook de versnellingen en diverse effecten.

Volgend jaar de hele collectie!

Ik heb eigenlijk weinig aan te vullen op de reactie van moontan. Het kleurgebruik was me sowieso al opgevallen in de filmpjes, en dat hebben ze waar gemaakt. De bursts waren inderdaad heerlijk. Daarnaast blijven de effecten goed lang hangen. Het viel me op dat de versneld geschoten rijen in diverse bakken het erg goed deden bij het publiek.

De Climax vind ik toch wel één van de toppers uit de collectie.

Mijn reactie op de Pronk-Vuurwerk-Lijn is dat wanneer dit prijs-kwaliteits-niveau vuurwerk vastgehouden kan worden we in onze handen mogen wrijven. Wat een top vuurwerk is dit zeg. Fantastische kleuren, Snoeiharde burstknallen, Super variatie in tempo, daarnaast zien de cakes er oogstrelend mooi uit en is het een goed formaat: gewoon lekker formaat, niet te groot, niet te klein, perfect eigenlijk :)

man o man ik kijk nu al naar uit om dit vuurwerk weer te mogen ontsteken

Wij hadden 3 cakes van de Pronk lijn welke alle 3 tot de top behoren.
De Morning Mission , de Awakening en de Extrema waren alle 3 SUBLIEME cakes:)

Komt nog bij dat Bart zeer sympathiek overkomt , het was ook een heel stukje rijden om de bestelling af te halen , maar het was het meer dan waard!!.

In deze winkel is het zeer prettig vertoeven....HULDE Bart:)

Best wishes
Mek

Zelf 1 cake uit de pronk collectie geschoten gister avond (treassure), en wat een topcake was dat zeg. Mooie volle boeketten en flinke burstknallen.
Volgend jaar ga ik zeker meer kopen uit de pronkcollectie.

ik zie, vreemd genoeg, vraag me niet waarom, de filmpjes nu voor het eerst en ik ben verbijsterd. Wat een prachtvuurwerk! Ik zal er heel ver voor moeten rijden, als er geen dealers bij komen, maar ik probeer het voor mekaar te krijgen voor komende jaarwisseling. Dit zeer opvallend, uniek topspul!

Ik vind trouwens de labels van de cakes van buitengewone schoonheid. De mooiste ontwerpen die ik ken, zowaar artistiek! Ik denk eraan volgend jaar het pakket 4 te kopen, en dat als enige sier aan te schaffen. 13 topcakes...dat wordt genieten! En wellicht dat ik plaats inruim om ze als dummy's te bewaren!

Ik wilde dit jaar niet te ver rijden voor mijn vuurwerk, maar na het zien van de filmpjes van O&N en het lezen van de ervaringen, heb ik daar toch spijt van. Wat een prachtige cakes zijn het allemaal!
Volgend jaar dan toch maar overwegen hier heen te gaan:)

ik had dit jaar een groot gedeelte van de pronk vuurwerk lijn!
ik vond de cakes awakening en mystery land echt heel erg goed (prachtige kleuren goede burst):D wat minder vond ik climax, :shocked:ik had de efecten daarvan iets groter verwacht! de rest van de pronk cakes waren precies goed en zoals ik had verwacht!
echt toppers tuk voor stuk!
maar al met al prachtige cakes!

greetz lexico:bye:

Laatst bewerkt:
Ik had extrema en White Powder. Allebei echt super cakes harde knallen, lekkere grote boeketen en goed tempo.

EN! het is voor mij 15 minuten rijden dus ik zou GEK zijn om ergens anders te halen

Laatst bewerkt:
ik had pakket 3 wat een super mooi pakket die harde burst en die mooie boeketten dit jaar wordt het weer pakket 3 met nog veel meer zoals de BenW 761 Extreme Salute (2e GRATIS) voor maar 25 euro mooier kan niet

zo mijn bestelling is de deur weer uit naar ze heb nu al zin in de 29e hopenlijk net zo succes als vorig jaar alleen hoop dit jaar dat extreme salute der wel bij zit en geen facination trip dat vond ik persoonlijk niks vergeleken met de echte extreme salute!!!

heb uit betrouwbare bron vernomen dat er voldoende ES zijn ingeslagen, ga er maar van uit dat iedereen zijn ES krijgt en geen FT! (y)

ja ik heb net een mail gestuurd naar bart pronk en hij zei het volgende:

Vorig jaar had de leverancier een gat in zijn voorraad.Ik heb dit jaar de Extreme Salutes gegarandeerd.

mits ze dan nog niet uitverkocht wezen dan he. bedankt voor info bart pronk!
zijn er velen blij mee hier! waarvan ik 1.

Echt pracht vuurwerk Mystic land stond met nog een paar andere cakes bovenaan mijn lijst.Maar ik woon er gewoon te ver vanaf om van arnhem naar alkmaar te rijden voor 3 cakes zit er niet in dit jaar hopelijk breid pronk vuurwerk volgend jaar uit met in elke provincies meer dealers!.

Laatst bewerkt:
Na al deze zeer positieve berichten gelezen te hebben over de gebroeders Pronk, vandaag een mooie bestelling opgehaald.
Vooraf nog een keer telefonisch met Bart gesproken over de produkten en nog eens over mijn bestelling (waarvan de bevestiging niet helemaal lekker mijn richting op kwam), en ik moet zeggen wat een bijzonder vriendelijke vent is dat. Erg goed als je zo de tijd neemt voor je klanten. Hulde! Daar kan menig dealer nog iets van leren zeg.

Alleen op de vraag die Moontan al eens stelde "Vraag van Moontan: Ik heb van te voren besteld en toch moet terplekke nog de bestelling klaargezocht worden" Waarom staat het niet gewoon klaar? " zou ik ook nog willen toevoegen dat ik het vervelend vond dat ik een tijdsblok moest kiezen om mijn bestelling op te halen...terwijl het toch nog eerst moet worden uitgezocht snap ik dan even niet.
Dan verwacht je toch binnen dat gekozen blok geholpen te gaan worden en dat loopt dan een uurtje uit. Jammer. Ze hebben wel lekkere koffie en oliebollen dus dat maakt het wachten dan wel weer een beetje goed. Er is al genoeg stress in de wereld, dus gezellig even wat vuurwerkbabbels met anderen maken is dan geen slechte afleiding vind ik. Als je bestelling maar klopt. En dat deed ie. Alleen die van mijn maat niet geheel. Die wilde perse een bepaalde Messier pot hebben, en dat kon niet volgens de baliemedewerker. Maar na enige overreding technieken te hebben toegepast, kwam de vrouw van Bart toch aan met de gewenste Messier! En we mochten de 'verkeerde' Messier ook voor nop meenemen! Echt mooi opgelost hoor.

Ik heb ook nog even met een medewerker gesproken over hun voorverkoop actie. Ikzelf zou het namelijk zeer op prijs stellen om als freak zelf een product te kunnen kiezen t.w.v. een bepaald bedrag i.p.v. een 'opgelegde' gratis pot. Daar kon hij zich wel in vinden en zou het idee zeer zeker voorleggen bij de gebroeders Pronk. Volgens de beste man zou het zeker te verwezenlijken moeten zijn tijdens de voorverkoop.

Ook heb ik ze mijn wensen gegeven i.v.m. mogelijke uitbreiding van hun collectie.
Het lijkt mij zeer gaaf als er een mooie Z-shaped crossete waaiercake komt, eventueel in combinatie met (of als losse cake) effecten als een dikke glitterstaart met gil/hummer sound gevolgd door goede salutes. Ook dat zou hij aan de broers overbrengen.

Overall oordeel: Mooie produkten, goede prijzen, lekkere oliebollen en koffie, TOPservice en goedgemutste vrolijke medewerkers!
Wat kan een freak zich nog meer wensen?

Zo, en dan nu maar hopen dat die produkten het ook voor mij gaan waarmaken. Ik ben erg nieuwsgierig en kan haast niet wachten tot morgen.

ow ow ow wat is dit toch mooi vuurwerk. Echt prachtig hele straat kwam kijken en zeiden al waar heb je dat mooie spul vandaan? echt had vorig jaar ook al gehaald dit jaar weer en volgend jaar ook weer!! top echt mooi! ps had alle blokken op climax na.

Back
Bovenaan