Epic Shocks

ehmmm foutje van me zelf ik wilde er 5 bestellen mja 50stuks oops:P
ja dat is als je even niet goed oplet he mja 200stuks dat word lekker knallen
en boeiend dat ze klein zijn kijk naar die andere kleine shocks ehmmmm dan moet je zelf blazen om de knal eruit te krijgen bahhh deze word gewoon leuk :p
en dat voor 59cent per 4stuks wauw leuk man
dus mooier pakkert

Laatst bewerkt:
Vond deze harder gaan dan de mad dog thunderkings, plus ze hadden nog een ti wolkje

Je hebt de Epic shocks 4 voor 1.29 euro en de epic shocks xl doos 50 stuks 18.99 en dan nog de Mad dog Thundershocks 6 voor 1,99 euro

Welke is nou het beste?

Je hebt de Epic shocks 4 voor 1.29 euro en de epic shocks xl doos 50 stuks 18.99 en dan nog de Mad dog Thundershocks 6 voor 1,99 euro

Welke is nou het beste?

Vorig jaar gingen de epic shocks die ik had (geen idee welke batch) echt snoeihard. Beide thunderkings gingen lekker. De epic shots zijn we super klein. Anders neem je ze beide thunderkings?:p

Vorig jaar gingen de epic shocks die ik had (geen idee welke batch) echt snoeihard. Beide thunderkings gingen lekker. De epic shots zijn we super klein. Anders neem je ze beide thunderkings?:p
klopt de 2017 batch ging hard, beter dan de 2018 versie daar zat een rode ster bij in.

Had vorig jaar een paar doosjes van de Epic shock XL (50 stuks) en die waren buitengewoon goed. Kan niet vinden welke batch dat was, zie het ook niet op het doosje staan ...

is er nog verschil tussen de normale epic shocks en de epic shocks xl ?

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan