Epic Shocks

Dankje :D

Ik zal kijken of ik er dalijk eentje kan afsteken. :thumbup: Ik hou jullie op de hoogte!

Edit: Sorry citaat vergeten.

Ik zal er vanavond ook 1 afsteken denk ik , ben zwaar benieuwd. Als ze me tegenvallen heb ik 20 pakjes voor niks gekocht :p

Kheb er net eentje afgestoken en ik moet zeggen voor zo'n klein dingetje knalt ie echt heel erg goed. Zeker een aanrader! :thumbsup:

Vandaag gekocht, ze zijn echt super klein! AFRADER!!!!!!!!

Nog niet getest, misschien gaat een maat dat nog wel doen, maar verwacht er niet veel van.

Vandaag gekocht, ze zijn echt super klein! AFRADER!!!!!!!!

Nog niet getest, misschien gaat een maat dat nog wel doen, maar verwacht er niet veel van.

Hoe weet je dat het afraders zijn als je ze nog niet hebt getest? Grootte zegt niets. Kijk maar naar die Thunder Tubes van Broekhoff.

ik heb 5 soorten thunderking's getest

thunder shock
epic shock
thunder tubes
thunder kong
katan thunderking

ik moet zeggen dat katan dan wel bovenaan staat qua knal!
meer de epic shock is zeker niet de laatste! gaan net zo hard als de thunder tubes alleen gaan ze ietsjes hoger naar mijn gevoel!

leuk om in je collectie te hebben!

Hoe weet je dat het afraders zijn als je ze nog niet hebt getest? Grootte zegt niets. Kijk maar naar die Thunder Tubes van Broekhoff.

Mijn maat heeft er net 1 getest en ik moet zeggen dat ik positief verrast ben. Ik had niet gedacht dat er zo'n knal uit zo'n ***lig klein dingetje kan komen O.o

Ja, dat kan zeker, is bij Katan's Thunderkings ook zo. Ieniemienie maar een Binkie heeft moeite er bovenuit te knallen.

Deze waren erg leuk! Knal van de lancering is harder dan bij andere single shots, en er zitten ook verschillende effectjes in per single shot. De één heeft alleen een knal, de ander een paar sterren, en een paar hadden zelfs twee of drie cracklingsterren! Voor €0.75 per doosje erg leuk om in de collectie te hebben!

sommigen hadden bij mij alleen een knal en anderen een blauw boeketje met een beetje crackling.:bonk: :D
Wel goede singleshots vond ik

Vond ze niet super, maar wat wil je ook voor de prijs. Het zijn typische budget singleshotjes.
Klein van stuk en een gemiddelde knal.

Back
Bovenaan