Epic 49's

jawe

VWC lid
Artikelnummer: 938
Artikelnaam: Epic 49's
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal schoten: 49
Effectomschrijving: 49 schots multi-shot waaiervormig flowerbed XXL; 7 rijen achtereenvolgens in salvo geschoten. Elk schot met gekleurde staart, burstknal en multi-color bouquet. Finale met crackling en titanic thunder.
Tijdsduur: 35,0 sec.
Stijghoogte: 15,0m
Richtprijs: 69,95
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bijlagen

• 938 Epic 49's.jpg
    938 Epic 49's.jpg
    95,7 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Zal wel een dure cake worden, zo te zien. Verwacht er wel veel van.

Goh, labelt Lesli nu ook al cakes van andere importeurs om...? Deze lijkt als 16 druppels water op de Best of 7 Rows van GBV/Weco, wat de meeste dan wel weer een goede cake vinden...

Goh, labelt Lesli nu ook al cakes van andere importeurs om...? Deze lijkt als 16 druppels water op de Best of 7 Rows van GBV/Weco, wat de meeste dan wel weer een goede cake vinden...

als hij al als zoveel druppels water erop lijkt dan vind ik deze druppels beter. Effecten blijven langer hangen. Geen lelijke cak. Maar eerlijk is eerlijk, ik koop liever voor de helft van hét geld de waaier van hardix. Ben naam ff kwijt.
Greetzzzz

Ziet er leuk uit, alleen inderdaad de prijs. Mag wat mij betreft wel naar de 40 of 50 euro. Maarja Lesli is in mijn ogen gewoon duur met zijn vuurwerk.

Ach ja. De prijs van vuurwerk tegenwoordig.

epic_fail_Epic_Fails-s420x420-48808-580.jpg

hier een foto van de dummy, sorry voor het irritante plaatje erop.
o9gy0m.jpg

(foto niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Back
Bovenaan