Enzo Knol steekt voor €10.000 af!

Nou, ik zal wel weer controversieel zijn, en ik ben het ook wel eens met wat voor mij gezegd is, maar bekijk het eens zo:

Ik vind Enzo nou ook niet hét... Hij kan heel irritant en kinderachtig zijn, maar dat is ook juist zijn doelgroep, en hij verdient er bakken mee (ik kan er enkel jaloers op zijn). Zie het als de intertoys die speelgoed maakt voor kinderen ipv auto's voor volwassen mannen bijvoorbeeld, daarvoor is weer een ander bedrijf. Het target is COMPLEET anders.

Nee, hij heeft geen vuurwerk-kennis, maar hij vindt het wel mooi! Dat is goed. Hij is meer als een gemiddelde consument, dan een freak, dus probeer hem niet als een liefhebber te zien, maar iemand die juist van vuurwerk geniet, ongeacht of het een grondbloem is of een 30 mm bak van 200 euro!!

En als hij nou in een toffe auto mag rijden? Een supercar? Hij weet totaal niet hoeveel pk het is, of waar de auto vandaan komt, maar als hij het leuk in beeld brengt en plezier heeft dan maakt dat eigenlijk niks uit toch?

Túúrlijk, tuurlijk is het bizar dat hij geen bril draagt terwijl hij die wel meekrijgt, en dat hij denkt dat een compound box romeinse kaarsen zijn. Maar ik denk dat je even die norsheid weg moet halen, en het moet zien vanuit een perspectief zoals hij zijn publiek benaderd. We hoeven niet allemaal per se íeder schot te zien, soms wil je ook de sfeer zien bijvoorbeeld.

Nee ik praat niet goed wat er (soms) vertoond wordt, maar ik vind het wel érg negatief. Broekhoff probeert een keer een andere stunt dan alleen maar freaks te voeden, ik persoonlijk vind dat een goed initiatief/insteek. Dat zorgt er ook voor dat andere mensen vuurwerk gaan benaderen.

Zó, dat was mijn zegje. Doe ermee wat je wilt, als je Enzo irritant vindt prima, maar kijk de video dan gewoon niet :).
sorry.jpg

Allemaal jaloers ofzo??? Laat iedereen is zijn waarde. Of zien we liever de grotere kanalen die ook een volwassen voorbeeld moeten geven waar de jonge jeugd een verkeerd voorbeeld krijgt. B.v een zooi pakken Cat1 op een hoop leggen. Of o.a Cat1 in een brandblusser afsteken. Scooter opblazen. Of knutselen met Koetje. En dan zegt iemand van een groot kanaal hier wat van en wordt met de meest ziekelijke scheldwoorden uitgescholden. Ook heb ik zelf hier wat van gezegt. Commentaar zal ik jullie besparen.

Dan zie ik liever een Enzo die een hoop vuurwerk krijgt en nog een beetje normaal afsteekt.

Allemaal zo heilig als ik weet niet wat hier. Als ze hier maar hun arm in t stront kunnen steken.

Ik kan me wel vinden in de reactie van baassie123. Ook ik kijk normaliter geen filmpjes van Enzo en natuurlijk had hij dingen anders kunnen doen. Zoals zelf een bril opzetten, de 100.000 klapper gewoon keurig uitrollen en wat meer shots van het vuurwerk maken i.p.v. hij en zijn oliebollen op beeld vastleggen. Ik snap de insteek van Broekhoff wel, de youtubers hebben een groot bereik en we zien steeds vaker samenwerkingen tussen importeurs en/of (web)winkels en youtubers. Zo ook met de bekende vuurwerkkanalen en die hebben ook niet altijd even veel verstand van het Nederlandse consumenten vuurwerk.

Achja, laat die jonge lekker. Ga me daar absoluut niet druk om maken, ieder zijn ding.

Btw hier meer beeldmateriaal van zijn vuurwerk;)

(Filmpje niet bekeken.)

Vragen die je kunt verwachten:
"Hoe is het mogelijk dat hij zoveel vuurwerk heeft mogen aanschaffen?"
"Levensgevaarlijk zoveel vuurwerk thuis. Waarom kan dit zomaar?"

"De regels moeten nog strenger worden voor het in bezit hebben van te veel consumenten vuurwerk."

Beetje doemdenken, maar goed...

Hahaha volgend jaar kan Broekhoff beter 100 cakeboxen weg geven aan de die hards hier :angel:

Laatst bewerkt:
Wat een verzuurd gezeur zeg. Ik heb ook niets met die gozer maar laat m lekker. Hij verdient zijn centen op een eerlijke manier en heeft duidelijk plezier in vuurwerk, wat kun je daar nu erg aan vinden?

En een NEDERLANDSE rol wel uitrollen, dat is pas zonde van je centen. Opgerold heb je nog een klein beetje geweld.

Dat jong heeft al genoeg geld en dan ook nog eens gratis vuurwerk krijgen? Pfff... moet niet gekker worden. Laat die gasten het maar gewoon zelf betalen, Broekhoff heeft hem iig niet nodig.

Ik ben het ook wel met Baassie123 eens. Broekhoff probeert eens de gok te wagen door op een andere manier reclame te maken.
Andere importeurs proberen ook van alles, denk aan de Partyraiser box?! Waarschijnlijk krijgt Partyraiser hier ook een leuk bedrag/vuurwerk voor terug. Hij spreekt een heel andere doelgroep aan, hier zijn de reacties waarschijnlijk minder heftig.

Die Enzo gebruikt geen vw bril en leest de gebruiksaanwijzingen niet;
Steekt die een morning glory binnen af....

Jullie geven dat behoeftige kind alweer veel te veel aandacht... is al dat social media gegeil; aandacht vragen die ze van hun druk werkend ouders gemist hebben. Sleutelkinderen.

Edit:

Niet mijn bedoeling om mensen zwart te maken.

Vind het gewoon gezeur.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan