Transbomber

Dan weet je wel gelijk of je 2016 of 2017 versie hebt! Ik zou persoonlijk voorkeur geven aan de 2017 versie aangezien ie net een paar meter hoger gaat. Crackling happen is leuk op een open plek maar in de straat toch niet zo gewaardeerd.

Dan weet je wel gelijk of je 2016 of 2017 versie hebt! Ik zou persoonlijk voorkeur geven aan de 2017 versie aangezien ie net een paar meter hoger gaat. Crackling happen is leuk op een open plek maar in de straat toch niet zo gewaardeerd.

Dat gebeurde toch lang niet bij elk exemplaar?

Heb er hier ook 4 van besteld wat een pracht box

0:30 gaan er zeker 2 tegelijk filmpje komt er uiterraard ook !!!!

Dat gebeurde toch lang niet bij elk exemplaar?

Alleen de eerste cake was sterrenkoppen bij ons, de rest ging prima.

Nou, bij mij was het andere bij meerdere cakes behoorlijk sterrenkoppen! :D Wij zeiden nog tegen elkaar: dit mag wel wat hoger klappen! Het is leuk voor de beleving als er af en toe een ster om je oren vliegt. Maar hierbij was het bij elk schot billenknijpen of er geen ster tegen een omstander kwam. Het ging allemaal goed hoor, maar ik had graag gezien hoe deze cake 5 meter hoger knalde. Desondanks maakte hij nu zeer veel indruk en is ie werkelijk onvergetelijk goed!

Nou, bij mij was het andere bij meerdere cakes behoorlijk sterrenkoppen! :D Wij zeiden nog tegen elkaar: dit mag wel wat hoger klappen! Het is leuk voor de beleving als er af en toe een ster om je oren vliegt. Maar hierbij was het bij elk schot billenknijpen of er geen ster tegen een omstander kwam. Het ging allemaal goed hoor, maar ik had graag gezien hoe deze cake 5 meter hoger knalde. Desondanks maakte hij nu zeer veel indruk en is ie werkelijk onvergetelijk goed!

Ik heb er ook 2 gefakkeld in mijn show vorig jaar. Stond daarom op zéér korte afstand, max 1 meter. En heb ook nergens last van gehad!

Ach, een jaartje drogen doet wonderen voor de stijghoogte en verbrandingssnelheid. Ik ben blij met de 2016 versie, 2017 is toch maar weer afwachten.

En weer een video waar hij er redelijk slecht uitziet. raar toch dat deze op demo's zo matig lijkt, al was dit vorig jaar ook het geval en op straatfilmpjes een enorme topper. Zelf ook besteld en heb er alle vertrouwen in, maar zo op film vind ik het maar magertjes

(ps niet mijn film)

Ook de crackling mine was erg mager. Denk dat ik cake 1 aan beide zijde laat ontbranden om het tempo iets op te krikken. Ach ja we zullen zien hoe deze tussen de huizen presteerd de 31e, eentje om 18:00 uur en een na middernacht. Grtz

Bij de 1e cake valt op dat de snelheid eruit is, da's wel jammer. Ook de laatste cake is net wat minder snel en heftig.. Prima box verder, maar al met al lijkt de 2017 versie net even wat minder dan die van vorig jaar.

En weer een video waar hij er redelijk slecht uitziet. raar toch dat deze op demo's zo matig lijkt, al was dit vorig jaar ook het geval en op straatfilmpjes een enorme topper. Zelf ook besteld en heb er alle vertrouwen in, maar zo op film vind ik het maar magertjes

(ps niet mijn film)

Ik ben blij dat ik de 2016 klaar heb staan!

Aan de ene kant houdt het het spannend, aan de andere kant is het ook frustrerend aan onze hobby. Elk jaar is er wel weer een topper die dan niet op demo's wordt geschoten waardoor er een grote sample twijfel is. De gok moet je dus nemen, of je wacht een jaartje. Àls het een topper blijkt te zijn zit het vaak weer dicht bij afkeur, waardoor hij in de volgende batch wordt aangepast. Op die manier heb je nooit echt zekerheid. Tenzij je dus begin van het jaar de restvoorraad besteld, maar dan is mijn budget eigenlijk altijd op :bonk:

Zit minder crackling in de eerste en derde cake maar verder issie gewoon hetzelfde

Dat inderdaad ja, minder agressieve crackling, minder brede crackling mines, lichte tempo veranderingen.
Vind haast cake 2 de mooiste dit jaar, terwijl die vorig jaar minder leek dan de andere.

Achja we gaan het meemaken, net van de boot allemaal wat vochtig. Dus wie weet:) Maar puur uitgaande van bovenstaand filmpje vind ik dit geen cakebox vh jaar waardig

Bij de 1e cake valt op dat de snelheid eruit is, da's wel jammer. Ook de laatste cake is net wat minder snel en heftig.. Prima box verder, maar al met al lijkt de 2017 versie net even wat minder dan die van vorig jaar.

Had eerlijk gezegt ook niet anders verwacht dat hij wat minder is, nadat de 2016 versie een sterrenkopper was, als hij vorige jaar door ILT gekeurd had geweest had hij nog ineens door de keuring gekomen dus begrijp wel dat rubro voor safe speelt, met als resultaat dat hij wat minder is.

Dan hadden ze alleen de effecthoogte aan hoeven passen toch? Nu mist deze bak de agressie waarvoor ik hem gekocht heb.

Back
Bovenaan