Richardus
VWC lid
Het is heel makkelijk het draait allemaal om marketing en geld.Denk je nou werkelijk dat het ze iets boeit hoe een paar liefhebbers er over denken.
je hebt er spreekwoorden over, hoe kleine beetjes op termijn gevolgen kunnen hebben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het is heel makkelijk het draait allemaal om marketing en geld.Denk je nou werkelijk dat het ze iets boeit hoe een paar liefhebbers er over denken.
Filmpjes van Youtubers/floggers/bloggers of weet ik hoe ze zich noemen kijk ik op voorhand al niet.

Zelfde hier Wesley. Walg er van.
. Vloggers, echt één van de grootste maatschappelijke problemen. Het oogt zo onschuldig, maar alles voor de views. En dan ook echt alles. Taalgebruik, manieren, alles schiet er dan bij in.Marketing technisch slim ingestoken, gewoon grof kosten maken voor een enorm bereik. Je kunt het ook kleiner houden zoals Wolff, maar ik denk dat je meer bereikt met een Youtuber zoals Enzoknol. Ik kan er ook niet naar kijken, maar de views van zijn films tonen aan dat het scoort en uiteindelijk moet er in 3 dagen flink geld verdiend worden. Dat het ons niet aanspreekt, oke, maar het spreekt zoveel gasten wel aan, daar gaat het om.
En ja, een pallet neerzetten voor hem, het is een beetje vreemd gezien de regelgeving, maar het maakt het filmpje daardoor zoveel interessanter he.