Enzo Knol op bezoek bij Broekhoff

Marketing technisch slim ingestoken, gewoon grof kosten maken voor een enorm bereik. Je kunt het ook kleiner houden zoals Wolff, maar ik denk dat je meer bereikt met een Youtuber zoals Enzoknol. Ik kan er ook niet naar kijken, maar de views van zijn films tonen aan dat het scoort en uiteindelijk moet er in 3 dagen flink geld verdiend worden. Dat het ons niet aanspreekt, oke, maar het spreekt zoveel gasten wel aan, daar gaat het om. :wink:

En ja, een pallet neerzetten voor hem, het is een beetje vreemd gezien de regelgeving, maar het maakt het filmpje daardoor zoveel interessanter he.

Zelfde hier Wesley. Walg er van.

Mag ik dit even retweeten :D. Vloggers, echt één van de grootste maatschappelijke problemen. Het oogt zo onschuldig, maar alles voor de views. En dan ook echt alles. Taalgebruik, manieren, alles schiet er dan bij in.

Marketing technisch slim ingestoken, gewoon grof kosten maken voor een enorm bereik. Je kunt het ook kleiner houden zoals Wolff, maar ik denk dat je meer bereikt met een Youtuber zoals Enzoknol. Ik kan er ook niet naar kijken, maar de views van zijn films tonen aan dat het scoort en uiteindelijk moet er in 3 dagen flink geld verdiend worden. Dat het ons niet aanspreekt, oke, maar het spreekt zoveel gasten wel aan, daar gaat het om. :wink:

En ja, een pallet neerzetten voor hem, het is een beetje vreemd gezien de regelgeving, maar het maakt het filmpje daardoor zoveel interessanter he.

Marketingtechnisch en commercieel gezien klopt wat je zegt als een bus. En ach, uiteindelijk doet Broekhoff het ook om centen te verdienen, ze zijn geen liefdadigheidsinstelling. Dus het is te begrijpen.

Gewoon slim van broekhoff en mooi meegenomen voor Knol. Ik geef ook niks om die jongen, maar hij heeft een pallet vol gratis vuurwerk en dat is ‘m gegund. Als vlogger niet mijn ding, maar als persoon ken ik ‘m niet en dus ook geen mening over.

Tja heb zelf ook niks met vloggers, kwam het tegen op youtube en dacht wel leuk op hier te posten!
Snap dat mensen het om te kotsen vinden, maar ben allang blij dat hij er aandacht aan schenkt. Alles wat die jongen aanraakt, willen zijn kijkers ook aanraken...
Beter als al dat negatieve nieuws door de media!

Back
Bovenaan