Enzo Knol op bezoek bij Broekhoff

De vloggers hebben in de gaten dat vuurwerk verkoopt. Mooi dat het haaks staat op hetgeen de media ons laat denken.
Zelf kijk ik liever naar YouTubers die er wel verstand van hebben.

Ik heb m ergens halverwege uitgezet. Toen ze op de pallets gingen klimmen ben ik afgehaakt. Positief is misschien dat de interesse bij een generatie wordt gewekt, maar inhoudelijk doet dit pijn aan al mijn zintuigen.

Gelukkig hoeft broekhoff het niet van de freaks te hebben. Ondertussen is het door 217.000+ mensen bekeken op YouTube in de doelgroep die juist interessant is voor importeurs dus missie geslaagd ;).

Gelukkig hoeft broekhoff het niet van de freaks te hebben. Ondertussen is het door 217.000+ mensen bekeken op YouTube in de doelgroep die juist interessant is voor importeurs dus missie geslaagd ;).

Volgens mij zijn de meeste volgers kinderen.
Welke volwassene kijkt in hemelsnaam naar dat soort gedoe.

Ach ja slimme zet van broekhoff. Ben zelf geen fan van die enzo maar dat ligt meer aan mij.
Jammer dat het weer zo over de top moet gaan, meteen weer zo overdreven veel gratis

Volgens mij zijn de meeste volgers kinderen.
Welke volwassene kijkt in hemelsnaam naar dat soort gedoe.

Kinderen die niet zelf vuurwerk mogen halen dus pas of ma meenemen. Kind neemt kleine spul mee pa een pakket van 50 euro. Doe dit landelijk keer 10.000 en je hebt het om een extra omzet van 5 ton consumenten waarde.

Zelfde als met dat stunt spul van winkelier das puur en alleen om die reden.

Tenenkrommend slecht.... Kleine van 6 zit mee te kijken en denkt nu dat ze haar hand in het vuurwerk kan houden. Ik ben blij dat ik samen met haar keek, hoeveel kinderen zijn er die dit gaan proberen?

Het is heel makkelijk het draait allemaal om marketing en geld.Denk je nou werkelijk dat het ze iets boeit hoe een paar liefhebbers er over denken.

Filmpjes van Youtubers/floggers/bloggers of weet ik hoe ze zich noemen kijk ik op voorhand al niet.

Back
Bovenaan