EenVandaag vuurwerk enquete

De uitslag van het opinie onderzoek was zeker niet naar hun zin? Het zijn dezelfde vragen als in de enquêtes.

Wat is het verschil in licht en zwaar Nederlands consumentenvuurwerk? Zwaar bestaat toch niet in Nederland :bonk:

Hele domme vraagstelling... Zwaar Nederlands consumentenvuurwerk... Idioot eigenlijk.

Volgens mij worden hiermee de single shots bedoeld. Die worden inderdaad vaak als knalvuurwerk gebruikt door ze in een struik of zo te gooien, dat weten we allemaal. En ja, dan heb je het volgens NL-begrippen over een zware knal.

Wat is het verschil in licht en zwaar Nederlands consumentenvuurwerk? Zwaar bestaat toch niet in Nederland :bonk:

Dat is toch een mooie vraag om de kennis van de Nederlander te testen? Weet jij hoeveel leken weten of zwaar knalvuurwerk al verboden is of niet?
Ik heb als toelichting geschreven: 'Ik ben voor de huidige wetgeving waarbij het zware knalvuurwerk al verboden is en blijft. '

Dat is toch een mooie vraag om de kennis van de Nederlander te testen? Weet jij hoeveel leken weten of zwaar knalvuurwerk al verboden is of niet?
Ik heb als toelichting geschreven: 'Ik ben voor de huidige wetgeving waarbij het zware knalvuurwerk al verboden is en blijft. '

Exact deze reactie ook ingevuld

Back
Bovenaan