Enschede 11-4-2010

vanmorgen even naar de opening geweest van de paaskermis in Enschede.
nieuw was dit jaar dus de opening door middel van een aantal harde knallen (concusions)en 2x een honderdduizendklapper + twee confettikanonnen.

een erg leuke opening dus :D
de rits was ook van prima kwaliteit,merk weet ik zo niet maar hij knalde goed.
nog even met Frits en Jolanda gepraat en wat foto,s gemaakt.

dsc00001__800x600__117.jpg

dsc00002__800x600__190.jpg

dsc00003__800x600__932.jpg

dsc00004__800x600__128.jpg

dsc00008__800x600__114.jpg

dsc00009__800x600__713.jpg

dsc00010__800x600__915.jpg

:bye:

Laatst bewerkt:
Ouderdom komt met gebreken is een bekend gezegde.
Ook ik wordt ouder en ik heb ook een gebrek: vergeetachtigheid.!!!
Mjn dochter Jennifer wordt 11 april 13 jaar. Damned,hoe kan ik nu de verjaardag van mijn dochter vergeten. :bonk::bonk:
Jullie begrijpen zeker al dat ik er zondag niet bij kan zijn.
Volgende keer beter, ik wens jullie allemaal een fijne show en een leuke avond met zijn allen.
En Bastiaan: ik drink dan ook een pilske op jouw verjaardag amigo.

Jammer fred;)
Ik kom dit keer ook wel, moet wel alleen komen, want dr is niet echt iemand in de buurt die gezellig naar het vuurwerk komt kijken zonder te zeuren xD. Dus ik denk dat dit maar de eerste vuurwerkcrew meeting word voor mij:p

heehoo mensen,
Volgens mij heb ik de vwc een beetje misgelopen, had alleen irritante dames achter me staan met een heel boeiend gesprek: "jij was aangeschoten, nee jij was aangeschoten" Gaaarssh..:p

Vond het wel de moeite waard om te komen hoor, moest wel lachen om die concussion op het begin, zag de mensen voor me schrikken.

De opbouw van de show vond ik zelf nogal wazig, voor mijn gevoel zaten dr vrij veel "mini-finaltjes" tussen, wat ik op het laatst toch wel storend vond. Het gebruik van de tails en mines vond ik wel geslaagd!:)

Net terug zeer leuke show. Kwam aan was nog schemerig vond ik beetje jammer.
Opeens was in gesprek boem een concussion iedereen schrok zich dood. Toen begon het beetje consumenten spul vond het wel leuk. Knalpotjes van dream fireworks werden meerdere malen geshowt. Goede candles erbij en een paar te zieke mines soms voelde ik het door me lichaam gaan super en zo dichtbij ook. Verder was de finale wel redelijk met fluit mines en paar concussions. Viel me wel beetje tegen hoeveel het er waren maar goed en geen shells dacht dat daar ook vergunning voor was?
Al met al leuke show was de moeite waard:D

zo..ik ben ook weer terug...was wel een geslaagde show vond ikzelf...alleen wat dsnl ook al zei: hij gebruikte vaak zijn eigen knalcake..dat werd op het laatst wel wat irritant :D
verder een leuke show hoor! veel kaarsen en mines en de finale was super!

owja...ik heb uiteraard ook de nodige biertjes uit kunnen delen :p

zo wat een geweldige show was dat zeg.
zeker de beste die ik heb gezien in het volkspark.
erg goede mines en candles :cool:
en de finale was gewoon top.

is minder knalblokjes misschien volgende keer,maar de rest was prima.

topper! De halve museum directie was er ivm een meeting bij Oerendhard thuis. Effe showtje meepikken natuurlijk. Erg mooi, strakke timing. Was genieten!

Back
Bovenaan