Enschede 11-4-2010

oerendhard

VWC lid
kermisvuurwerkshow te Enschede

Wie: Dream Fireworks
Waar: Enschede, Volkspark
Wanneer: 11 april 2010
Tijd: tegen 21:00 uur
Wat: (klein)Proffessioneel vuurwerk en consumenten vuurwerk.
Paaskermis Enschede is van 03 t/m 11 april 2010

het lijkt nog ver weg maar het is zo weer 11 april.
aanrader om even te kijken naar de show van Dream :)

dsc00031xy.jpg

ik zal eens kijken of ik in de buurt ben!

haha, ik ook! hoewel ik de shows van dream van wat ik tot nu toe heb gezien niet echt heel denderend vind..

[edit] die filmpjes zien er toch wel héél goed uit zeg! misschien dat ik toch maar kom kijken.

Laatst bewerkt:
zeg,ik wil graag normale posts hier hebben.
het gaat hier over de vuurwerkshow Enschede :sad:
als je iets wil posten Fajerwerki kom dan met een normale post,wil geen discussies hier van wel goed niet goed, hoe oud ben je man?. :rolleyes:
(jammer dat ik hier geen moderator ben)

Als het op vergelijkbaar niveau is van de afgelopen show bij de herfstkermis dan is dit zeker een aanrader!
Ik ben er weer bij :bye:

Gebruikt Frits met de paaskermis ook concussions? Wat die gingen wel héél erg lekker. :)
Ook de 3" Salute mines gingen lekker bruut :)

idd was wel lekker :D
denk dat ik hier ook wel aanwezig zal zijn, mooi ter ere van mijn verjaardag vuurwerk gaan kijken een paar daagjes later :D

Altijd gezellig op de bult daar haha :p

Ook ik zal wel weer bij deze show aanwezig zijn.
Ben benieuwd met wat Frits nu komt.

Zeker weer aanwezig hiero!!

Frits weet de finale steeds interessanter te maken :D
Eerst alleen concussions, die al donders lekker waren, en later met die salutemines!
Stukje mascleta in Enschede.. lekker hoor!

Misschien ditmaal iets vroeger naar de bult.
Met de herstkermis bijna niemand van de freaks gezien..

Ook ik had problemen om andere freaks te vinden. Ik had afgesproken met Rene, en verder vond ik niemand op het bultje. Kom deze keer ook weer, maar dan moet er wel even iets duidelijker afgestroken worden maar jullie staan. Ja op het linker bultje, maar waar? Want de vorige keer waren beide bultjes helemaal volgepakt met mensen.

Ook ik had problemen om andere freaks te vinden. Ik had afgesproken met Rene, en verder vond ik niemand op het bultje. Kom deze keer ook weer, maar dan moet er wel even iets duidelijker afgestroken worden maar jullie staan. Ja op het linker bultje, maar waar? Want de vorige keer waren beide bultjes helemaal volgepakt met mensen.

Of gewoon een nog duidelijker plek afspreken, ik ken iig al wat mensen dat scheelt meestal wel :)

Back
Bovenaan