Enschede 11-4-2010

je kunt mij herkennen aan m'n mond die open staat van de Opening. (We hebben het nameljik wel over DreamFireworks :D) Een kratje mee nemen kan natuurlijk altijd :D

Edit: Morning Glory's en Sterretjes ook aanwezig :D

Een delegatie van de Museumdudes komt waarschijnlijk ook even kijken bij deze show. Lees ik nou goed dat Bassie1978 het bier die avond betaalt? :p

Wordt een dure avond voor Bastiaan, want ik kom ook naar Enschede toe.:p
Wordt een topdrukte daar als ik het goed lees.
:bye:

Wordt een dure avond voor Bastiaan, want ik kom ook naar Enschede toe.:p
Wordt een topdrukte daar als ik het goed lees.
:bye:

hmm nou als fred komt kan ik natuurlijk niet achterblijven , dus bij deze kom ik ook en zoals altijd gaat één van mijn kleine freaks ook weer mee:p
dus denk dat we dan weer een poging gaan doen om de freaks bij elkaar tekrijgen op 1 van de bulten (wat tot nu toe elke keer mis is gegaan :p.

grtzz

ag Fred aanwezig :p als dat maar goed gaat.

op de bult afspreken gaat elke keer mis sub. ik denk dat we beter tussen de 2 bultjes kunnen afspreken op een leuk tijdstip (20:45 uur? ) met gratis bier Morning Glory's en Sterretjes :p

ja ik denk ook al....helemaal vanuit limburg zou het bijna de reis niet waard zijn denk ik hoor.....

nah jongens ik woon onder nijmegen.. vanuit mij is et ook maar net een krap uurtje!! Ben gewoon es benieuwd hoe de shows in tukkerland zijn :D

Veel goede dingen gehoord en dreamfireworks kennende zal het wel een vette show gaan worden!! En ff biertje met Leo303 doen offcourse!!

Deze showtjes zijn wel leuk om mee te pakken als je in de buurt woont, maar om er een paar uur voor onderweg te zijn is het niet waard denk ik maargoed dat is ieder z,n eigen mening.

Zonde dat ik een verjaardag heb die avond, kom ik niet onderuit.
Heb het toch even geprobeerd haha, maar zit er niet in helaas.

Alvast veel plezier jongens! :D:wink:

biertentje regelen Bassie? met 1 kratje haal je het niet :p
denk dat wij heeeel erg dorst hebben

gaan er nog mensen morgen naar de opening?
ik moet even kijken of ik ga,ik probeer het wel.

Back
Bovenaan