Energetic [Uitloop]

Had deze ook, alleen was er bij mij een fout gemaakt denk ik. De boeketten misste had alleen salute schoten. Hij leek net op de big mac thunder alleen met gekleurde mines.

Vind ik dan toch vreemd dat er Cakes tussen zitten met alleen Ti-Salute. Was hier veel last van?
Het heeft allebei wel wat moet ik zeggen, lekker lang blok voor geen gekke prijs!

Ja maar geen rood/groene boeketten maar nu is het gewoon weer 1 van de tientallen "knal" potten die er in nederland zijn.

En Lesli heb er wel heel veel nu geloof ik, MC thunder, Energetic en er waren nog een paar (met mine en titanium effect)

Mee eens, zoiezo vind ik pyroshopper een mooi merk, met o.a ex-girlfriend & hit-me, en xbox is toch ook van hun ?

Maar deze cake zal zeker op het lijstje erbij komen testaan.

ehh, de X-box is inderdaat van lesli, maar niet van pyroshopper,
x-box is eigendom van het merk SensationS

groetjes tom

Zelf dus ook verleden jaar mogen uitproberen. Moet zeggen, voor 50 euro is die het meer dan waard, zeker als je hem gratis krijg:) Zelf ook gefilmd, alleen jammerlijk genoeg heeft de mist het filmpje verziekt. Zeker dit jaar er weer bij halen:D

Had deze afgelopen jaar 2 stuks samen met een Asian Thunder 100sh tegelijk afgestoken.
Hele straat wist gelijk hoelaat het was :p

Wil deze ook een keer gaan proberen, maar op de filmpjes komen de salutes niet heel hard over. is dit in de werkelijkheid anders? ik weet dat het niet de knallen van een SS of iets dergelijke zullen zijn. Trouwens mijn dealer zij laatst dat de Pyroshopper lijn in kwaliteit is achteruit gegaan door de overstap naar een andere fabriek. ik hoop dat dit niet te merken valt of zijn hier al meer bevestigingen over?

Back
Bovenaan