Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nou ben ik benieuwd wat voor hobby je vrouw heeft...Geen smoes geen uitleg hobby van de vrouw kost standaard 6k in het jaar vuurwerk zo'n beetje enige hobby die ik echt fanatiek doe en heb er nog nooit in 1 jaar 6k aan uitgegeven dusja....zeker dit jaar zolang de rest doorgaat en het kan dan kan het
HahahahahaTeveel om op te noemen, ik laat geen gelegenheid om het te relativeren onbenut. M'n favoriet is toch wel dat het niets gekost heeft omdat ik het op VWC gewonnen heb.
Ik gok paardenNou ben ik benieuwd wat voor hobby je vrouw heeft...
Ouch...na 16 jaar relatie voorbij, was nooit echt een probleem, maar nu geen vragen meer over wat het dit jaar weer kost![]()
Soms maak je elkaar niet meer gelukkig ondanks dat het prima loopt, blij dat we beide er beter uit gekomen zijn.Ouch...
Elk nadeel..?
Die gebruik ik ook...Kijk hoeveel korting ik heb.. Als ik volle pond had moeten betalen was het veel duurder geweest..
Ja hier ook. Die vreet ze wel trouwens...Die gebruik ik ook...
Dit is denk ik wel #1 van de top 5 (als die er was)Kijk hoeveel korting ik heb.. Als ik volle pond had moeten betalen was het veel duurder geweest..