Pyrofreak_0546
VWC lid
Echt heel goed!Hoe was de burst? Klinkt vrij zacht, of valt dat mee?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Echt heel goed!Hoe was de burst? Klinkt vrij zacht, of valt dat mee?
Dit ziet er haast bewust uit als effect... Zou als ik jou was gewoon even contact opnemen met Wolff om dit na te vragen. Is sowieso ook goed voor hun om te weten dat de kwaliteit dan misschien echt dermate slecht is van deze batch.Hierbij de 2e flopper. Voor mij niet weer. Krijg je eigenlijk bij misproductie bedrag wat gecompenseerd? Kijk als er 1 cake niet doet zoals beloofd, a la, maar 2 vind ik niet oké.
En wie is daarvoor verantwoordelijk? Wolff zelf of de locale dealer?
Heb Wolff ook gemaild en beide filmpjes doorgestuurd. Nog geen reactie. Allicht in de loop van volgende week.Dit ziet er haast bewust uit als effect... Zou als ik jou was gewoon even contact opnemen met Wolff om dit na te vragen. Is sowieso ook goed voor hun om te weten dat de kwaliteit dan misschien echt dermate slecht is van deze batch.
Zal wel even duren nu, die zijn aan het bijkomen hahaHeb Wolff ook gemaild en beide filmpjes doorgestuurd. Nog geen reactie. Allicht in de loop van volgende week.
Kantoorpersoneel ook?Zal wel even duren nu, die zijn aan het bijkomen haha
Zeker, die toetsenborden zullen wel versleten zijn hahahKantoorpersoneel ook?![]()
Haha wat een onzin, set werd bij 1 winkel voor 50% aangeboden het was niet landelijk. Dat heet een lokkertjeGeen ploppers gehad gelukkig, denk wel dat deze set daarom voor 50% werd aangeboden. Wolff wist hier waarschijnlijk van.