FireworkFreakNL
VWC lid
Dat vroeg ik mij ook al af inderdaad. Helaas voor mij dus ook onbekend.Weet iemand welke naam bij welk cake nummer hoort? In het filmpje schieten ze 1 t/m 8.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat vroeg ik mij ook al af inderdaad. Helaas voor mij dus ook onbekend.Weet iemand welke naam bij welk cake nummer hoort? In het filmpje schieten ze 1 t/m 8.
Zie het ook nergens voor 50% in Zuid HollandWaar beschikbaar regio zuid holland / zoetemeer?
Zie er prima uit!
Was volgens mij een eenmalige actie in Driel.Zie het ook nergens voor 50% in Zuid Holland
Bump. Niemand hier verdere info over?Weet iemand welke naam bij welk cake nummer hoort? In het filmpje schieten ze 1 t/m 8.
Zo dat is inderdaad niet goed. Jammer, maar hoop dat de rest beter zijn!Ik heb cake 1 geschoten. De August. Eerste paar schoten gingen niet goed! Hoop dat dit niet bij de rest gebeurt!
Is nieuw dit jaarWeet je het productiejaar en het batchnr?
Ach was even warm wordenwie gaat er trouwens ook vol onder een boom staan.
zien we nog niks van die ploffers
geintjehe
Lijkt een beetje op de Springwind op de demo van Kuiper. Zou willen hopen dat het door vocht komt, maar vraag het me af.Zo dat is inderdaad niet goed. Jammer, maar hoop dat de rest beter zijn!
Zie m graag tegemoet :o Je kan hem evt op streamable zettenNiks aan de hand. Toevallig krijg ik net filmpje binnen.