Ik heb gisteravond een erg mooie show gezien

Was de reis meer dan waard, hoewel ik zonder de McDonalds thuis was gebleven. Dat kunnen mijn drie medepassagiers beamen.
[/sarcasm]
We waren ruim op tijd, dus mooi een plekje kunnen zoeken langs de kade. Hoewel het het vinden van een parkeerplek wel wat langer duurde. Ook wegrijden na afloop van de show was nicht im Frage. Jeetje, wat een verkeersinfarct.

Show begon wat later dan ik gedacht had, maar we waren in goed gezelschap van een stel andere leipe Höllander, dus we vermaakten ons best. Ondanks de vreugdedansjes van een zekere VWC'er die een afgetankte blaas had.
Technisch zat de show uitstekend in elkaar

Aardige muziekkeuze, en perfect op de muziek geschoten. Jeetje, complimenten als je zelfs de burst van shells kan timen op de muziek zoals hier!

Er kwamen ook heerlijke kwaliteitsbommetjes voorbij. Zeer heldere kleuren, mooie crossettes, heerlijke girondola's, waterbengalen, een origineel letterbord, twee lekkere bommen van GROOT kaliber!

Ik heb er erg van genoten! Was beter dan ik verwacht had. Af en toe een beetje traag op gang komen bij het begin van elk nummer, maar dat hoort natuurlijk eigenlijk ook wel bij een pyromusical. Maar ik moet echt zoeken naar negatieve dingen hoor, want alles zat mee. De locatie, het weer, de timing...alles was prima!
Complimenten aan de opbouwers