Emmerich im Lichterglanz 24-9-2011

Ben trouwens nu met m'n filmpje bezig te bewerken omdat de muziek bij het vuurwerk geluid/geweld vaak wegvalt, maar wat een klus om dit goed te krijgen. Des te meer respect voor de programmeurs, bedenkers en bouwers van deze show, dit zo mooi synchroon te kunnen laten lopen met de muziek. Stijghoogten van de shells, de mines en alles was gewoon super op de muziek. Dan moet je toch echt wel weten waar je mee bezig bent en niet zo maar iets aansteken.

Nog even een vraagje, heb alle nummers waarop de show is gemaakt in elkaar gepuzzeld voor mijn filmpje, maar weet niet wat het laatste nummer is, iemand die weet welke het is, klinkt ergens als andre rieu?

Dat is zo'n soort amerikaans volklied. Vroeg was dat nummer onder een vuurwerkgame gemonteerd. Dat nummer vond ik altijd super vet bij het vuurwerk passen.
Ik zal eens zoeken naar de titel.

Dat is zo'n soort amerikaans volklied. Vroeg was dat nummer onder een vuurwerkgame gemonteerd. Dat nummer vond ik altijd super vet bij het vuurwerk passen.
Ik zal eens zoeken naar de titel.

Bedankt, het klinkt ook heel bekend, maar kom niet op de naam, past zeker bij vuurwerk en helemaal goed toegepast bij de finale van deze show...

het is een klassiek stukje...en ook erg bekend...de overture 1812 van Tchaikovsky
Heeft zelfs in V for Vendetta gezeten.....

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Je maakt er wel erg veel werk van volgens mij, dus ik ben erg benieuwd, succes!:D

Nou, het kost me wat werk de juiste muziek te krijgen. Omdat de camera tijdens harde knallen het geluid drukt, valt ook de muziek weg.
Dan denk je, download het nummer en zet het er weer onder, dan begint de timing.
En als de show dan geschoten wordt op het standaard volledige nummer is het nog niet zo erg, maar als er dan door het bedrijf net even een andere draai gegeven wordt aan het nummer en knippen en plakken, dan wordt het erg lastig te knutselen.
Het is me dus ook niet gelukt (nog) de finale goed te krijgen, klassiek is helemaal moeilijk te timen, zeker als je de basis al niet hoort door de knallen.
Volgende Pyromusical houd ik wel rekening met het apart opnemen van de audio...
Het filmpje wordt nu gemaakt en als ik tevreden ben zal ik hem posten.

Nou, het kost me wat werk de juiste muziek te krijgen. Omdat de camera tijdens harde knallen het geluid drukt, valt ook de muziek weg.
Dan denk je, download het nummer en zet het er weer onder, dan begint de timing.
En als de show dan geschoten wordt op het standaard volledige nummer is het nog niet zo erg, maar als er dan door het bedrijf net even een andere draai gegeven wordt aan het nummer en knippen en plakken, dan wordt het erg lastig te knutselen.
Het is me dus ook niet gelukt (nog) de finale goed te krijgen, klassiek is helemaal moeilijk te timen, zeker als je de basis al niet hoort door de knallen.
Volgende Pyromusical houd ik wel rekening met het apart opnemen van de audio...
Het filmpje wordt nu gemaakt en als ik tevreden ben zal ik hem posten.

Misschien een andere microfoon?
Hadden wij ook last van bij bepaalde knallen.
Bij de demo van Cafferata ging de finale nu wel goed.

Even info vragen bij de Vuurwerkjunk op dit forum.

Weer on topic.

Margreet wil met hem trouwen heb ik uit betrouwbare bron vernomen.:)

Goede tip, ga ik uitzoeken,

Margreet is jou Margreet?, wel heel origineel dit verzoek zo...

Heb dit stukje helaas moeten skippen uit mijn filmpje omdat mijn lens niet zover kon inzoomen, die van Steef-Kaboom ging trouwens prima mbt dit stuk...

Zo, hierbij mijn geknutsel. Zoals ik al zei, mijn lens bleek beslagen, de muziek heb ik er zelf weer bij gezet (behalve het slot, dat was niet te doen), en zoals bekend stopt de EOS550D na 12 min filmen, dus mis ik ook ergens een stukje.
Niet een van mijn beste filmpjes, maar een goede leer voor de volgende keer.
Wil hem toch nog even delen:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan