Emmerich im Lichterglanz 24-9-2011

Helaas kan ik er niet bij zijn vanavond maar ik wens iedereen veel plezier en een supermooie show in Emmerich.

Hayo, Eric en alle andere bouwers veel succes met de show.

Ik ben er ook straks bij! Hopelijk kunnen we een mooie show zien en met een hoop freaks een gezellige avond beleven. Tot straks! :bye:

Hoogstwaarschijnlijk toch maar even buurten in Emmerich. Eigenlijk not done want gisteren geopereerd, maar het is dichtbij en zolang ik kan zitten is het prima uit te houden. Van vuurwerk knap je altijd wel op:D

Edit: Iemand een idee of de dijk aan de overkant van de rijn gewoon bereidbaar is? Zou wel handig zijn want dan kan ik gewoon in de auto blijven zitten:)

Grtz!

Zo, al weer terug uit Emmerich :blink:
Ofja, Emmerich...daar zijn we officieel niet geweest, want het was al 22.15 uur toen we aankwamen. We besloten niet meer de drukke stad in te rijden, maar het vuurwerk eens te bezichten vanaf de andere kant van de Rijn (aan de vuurwerkzijde). Hier stonden al tientallen auto's keurig op een rijtje geparkeerd.

De show werd om circa 23.00 uur traditiegetrouw ingeluid met 'n zware salute die heerlijk nagalmde over de oevers van de Rijn. Vervolgens begon het geheel steeds meer vorm te krijgen. Er werd goed gebruikt gemaakt van thema's, mooie bommen, mines en enkele candles. In de finale was vooral het goud wat de boventoon voerde. Breed geschoten met grote kalibers en op 't einde nog een extra groot toetje!

De camera had wat kuren vanavond, maar de finale staat er gelukkig goed op.
Bij deze dus de Finale Emmerich im Lichterglanz 2011:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bekijk in HD

We besloten niet meer de drukke stad in te rijden, maar het vuurwerk eens te bezichten vanaf de andere kant van de Rijn (aan de vuurwerkzijde). Hier stonden al tientallen auto's keurig op een rijtje geparkeerd.

Hahaha daar stond ik dit jaar ook
Hierbij mijn filmpje van de finale

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Toch weer een leuke show zo te zien, al lijkt hij me wel iets minder in vergelijking met de jaren er voor. Toch voor volgend jaar maar weer in de agenda noteren om het zelf in levenden lijf mee te gaan maken. Heren in ieder geval bedankt voor het delen.

Ja, dat was weer een heerlijke show met goede muziek en perfecte timing.
En wat ging die klap hard ja, we zagen de mortier al staan met de verrekijker, maar dat zoiets zo'n dreun kan geven woh...
Mijn filmpje moet ik nog bewerken, maar ben niet helemaal tevreden. Waarschijnlijk toch een licht beslagen lens waardoor het was 'dromerig' overkomt soms (ook wel weer apart, maar heb het toch liever scherp) en het geluid wordt iets teveel geknepen en hoor daardoor ook de muziek niet meer. Kijken of ik hier nog wat mee kan.
Gelukkig waren we met meerdere dus er zit vast wel een perfecte tussen.
Neemt niet weg dat ik het super vond allemaal. Kippenvel aan het einde, of was het toch de kou:)

vorig jaar helaas moeten misschien ivm vakantie. dit jaar dus maar wel weer gegaan want het is voor mij toch wel een vaste prik geworden om naar emmerich te gaan, 2010 is dan ook het enige jaar dat ik gemist heb. ik denk dat veel mensen die hier ook vanaf het eerste jaar bij zijn geweest, het met me eens zijn dat de show in emmerich bij lange na niet meer is wat het was en dat het elk jaar alleen maar kleiner wordt. Erg jammer om verkeerd om te gaan (heel groot beginnen het eerste jaar en klein te 'eindigen')

De show zelf was erg mooi om te zien en zat wel weer mooi in elkaar ook al raakt de show mij dit keer voor het eerst niet meer. ik ga volgend jaar wel weer maar dan wel zonder verwachtingen dan valt het altijd mee.

Overigens no offence richting hayo die heeft het prima neergezet. de gemeente is de schuld aan het feit dat het vele male minder is geworden.

zeker lekkere show, mooie bommen geschoten,en heerlijk die klap in 14e min, had er goed zin in en het is ook maar 40 min weg, toppie!

Leuke show gezien, alleen jammer dat het wat laat begon ipv de planning van half 11. De mensen met wie ik was werden een beetje ongeduldig:). Die 2 dikke shells dat zullen toch wel 10 inchers geweest zijn? of weet iemand welk kaliber max werd geschoten? grtz:bye:

Het was een leuke show ja:) Toch ook maar weer eens de grens overgestoken om te kijken en wat platen te schieten.

17920112549410.jpg

17920112549411.jpg

17920112549412.jpg

17920112549413.jpg

17920112549414.jpg

17920112549415.jpg

17920112549416.jpg

17920112549417.jpg

Grtz, Erwin.

Leuke show gezien, alleen jammer dat het wat laat begon ipv de planning van half 11. De mensen met wie ik was werden een beetje ongeduldig:). Die 2 dikke shells dat zullen toch wel 10 inchers geweest zijn? of weet iemand welk kaliber max werd geschoten? grtz:bye:

Het was het wachten zeker waard:)

En mbt die dikke shells: vond dit filmpje nog op youtube, credits naar Anacondavw, gefilmd van een afstand, kan je zien hoe groot die was!!! En dan denk ik ook meer richting de 10-12 inch als je dit zo ziet. Hard ging die zeker...

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
WTF , ik zat gister met iemand te twijfelen om wel of niet die kant op tegaan :-(
owowoow wat jammer dat ik er niet was :-( thanks voor jullie foto`s en video`s !

Gister mooie show gezien! Waren er rond half 10, maar langs de promenade was het een dooie boel helaas. Enkele jaren geleden was het een stuk gezelliger! Maar we kwamen natuurlijk voor het vuurwerk en kan niet anders zeggen dan dat we een goede show gezien hebben. Mooie combinaties en vuurwerk gezien. Ook eindelijk weer eens Girandola's gezien na lange tijd. Volgend jaar ben ik er weer bij ;)

Back
Bovenaan