Emmerich im Lichterglanz 24-9-2011

Restaurants zat in Emmerich.
Op de kermis kan je bratworsten, kaiser broodje met haring eten.
En bier verkopen ze daar ook.
Op de kermis moet je wel betalen voor het glas trouwens....:wink:

Das vrijwel overal in Duitsland, is ook de reden dat je nog lekker uit een glas kunt drinken, met 1 of 2 euro statiegeld per glas ga je er niet mee gooien en breng je het netjes terug zoals het hoort!

Das vrijwel overal in Duitsland, is ook de reden dat je nog lekker uit een glas kunt drinken, met 1 of 2 euro statiegeld per glas ga je er niet mee gooien en breng je het netjes terug zoals het hoort!

Ja logisch toch?
(Alleen nam ik die glazen altijd mee naar huis....)

Samen met Roel, Marty en een paar andere liefhebbers dit jaar voor het eerst ook die kant op komend weekend. Dat wordt smullen! (zowel pyrotechnisch als het culinaire vlak). Ik heb er heel veel zin in. :handsup:

Dat ik hier nog niet heb gereageerd, ik zal hier ook gezellig bij zijn!:) Uiteraard gewapend met camera!:D

Heb m'n vader en broer ook een keertje overgehaald om richting Emmerich te gaan:)

Laatst bewerkt:
Gaan de meesten op dezelfde plek staan? Kan me nog herinneren dat enkele jaren geleden veel mensen bij een terras stonden aan het water(dat jaar met die hoosbuien).

Gaan de meesten op dezelfde plek staan? Kan me nog herinneren dat enkele jaren geleden veel mensen bij een terras stonden aan het water(dat jaar met die hoosbuien).

Dat was toen het nog vanaf het ponton werd geschoten, nu moet je echt een stuk verder naar de brug gaan om er recht voor te staan. Volgens mij bij dat kerkje daar!

Dat was toen het nog vanaf het ponton werd geschoten, nu moet je echt een stuk verder naar de brug gaan om er recht voor te staan. Volgens mij bij dat kerkje daar!

Ok bedankt:D Denk dat de meesten wel herkenbaar aanwezig zullen zijn en anders herkenbaar zijn aan het dialect hehe :p

iedereen veel plezier gewenst daarzo ! , en natuuurlijk allemaal met mooie foto`s en videos terug komen he !

Ik heb er ontzettend zin in! Ik ga om 17:00 weg om daar om 18:00 ong aan te komen. Zal er zijn in een blauw lecoqsportif vest mocht iemand me nog herkennen :p

Back
Bovenaan