Emmerich im Lichterglanz 24-9-2011

dank je voor het delen, verplaatst naar september, was rond de datum van vorig jaar in de buurt (bij familie) maar er was helemaal niks over te vinden, geen aankomdigingen te plaatse etc...

o mooi nieuws dat deze show toch door gaat .
andere jaren werd hij in begin juli geschoten , en er was niks over te vinden , dus ik dacht ff dat deze show voorgoed verdwenen was .
maar gelukkig wordt tie alsnog geschoten maar nu in september .
hoe dan ook , wij van thundershow zijn aanwezig bij deze show .

Iemand die hierheen gaat en langs amersfoort komt? Ik kom wel eens in Hauberg, ligt ernaast maar ga e rniet op 24 september heen :sad:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier nog filmpje van 2 jaar geleden:(vuurwerk OP muziek!(pyromusical?)Het tweede deel is het leukst.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Op 2 minuut 6 aparte effecten :)
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
o mooi nieuws dat deze show toch door gaat .
andere jaren werd hij in begin juli geschoten , en er was niks over te vinden , dus ik dacht ff dat deze show voorgoed verdwenen was .
maar gelukkig wordt tie alsnog geschoten maar nu in september .
hoe dan ook , wij van thundershow zijn aanwezig bij deze show .

2009
+ YouTube Video

+ YouTube Video

2010
+ YouTube Video

uhmm ik ga deze ook in de gaten houden ! , het is nog redelijk te doen met de auto :-)

Zal ff kijken, als ik vervoer kan fixen !

De laatste keer dat ik in Emmerich was, was de keer 70% niet af ging...

Dit jaar maar eens kijken of het ze nu wel lukt :)
Thnx voor de info!

Wie gaan hier nog meer heen dan? Belooft wel weer een leuk showtje te worden iig! :D
En daarbij zit het weer ook mee en dus zal het wel druk worden daar bij de bier en bradwurst tentjes daar :D

Iemand die nog wat info heeft mbt parkeren, een goede filmplek, lekkere eettentjes?
Het kaliber er geschoten gaat worden?
Het weer ziet er in ieder geval goed uit:)

Parkeren heb ik vorig jaar gewoon langs de kant gedaan ergens in de wijk daaro.
Helemaal geen probleem mee, over de filmplek...tja die kun je zelf makkelijk uitzoeken, maar volgens mij stond ik het topic van vorig jaar wel het e.e.a.

Hierbij:
Voor degenen die het willen weten, bij punt A zie je de kerk staan. Dat is ook meteen de hele kade waar je kan staan voor het vuurwerk.

http://maps.google.com/maps?q=51.83...9,6.241136&spn=0.005085,0.016512&z=17&iwloc=A

Iemand die nog wat info heeft mbt parkeren, een goede filmplek, lekkere eettentjes?

Restaurants zat in Emmerich.
Op de kermis kan je bratworsten, kaiser broodje met haring eten.
En bier verkopen ze daar ook.
Op de kermis moet je wel betalen voor het glas trouwens....:wink:

Maar maak je niet druk dat geen restaurant kan vinden in Duitsland.
Duitsers houden van goed en lekker stuk eten.
Maar de Duitsers zijn niet de enigste.....

Back
Bovenaan