Emmerich im Lichterglanz 2012 28 Juli

Vind de eerste 10 minuten te rustig, bommen zijn niet super. Muziek keuze vind ik wel redelijk. bedankt voor de films jongens!

Vind de eerste 10 minuten te rustig, bommen zijn niet super. Muziek keuze vind ik wel redelijk. bedankt voor de films jongens!

Heeft ook wel met de afstand te maken denk ik,als je er dichter op zou staan is het al een hele andere beleving.

Thanks voor de film guys!

Niet echt een heel bijzonder geweldige show maar zeker niet heel slecht. Baal toch wel een beetje dat we niet wat langer gewacht hebben...

Het was ook wel een aardige show, maar zeker niet goed. Denk dat door die vette hoosbui toch een deel niet geschoten is. Misschien mede daarom ook een relatief korte show, althans dat vond iedereen bij ons. Na een stuk of 4 muzieknummers was het al voorbij. Die 16 incher kwam op ons ook niet echt zo groot over... wij dachten max 12. Wel dik hoor, maar viel een beetje weg door de afstand en de rook denk ik, zonde.
Maargoed, al met al was ik allang blij dat ze nog gingen schieten na de regen, en hebben we ons nog prima vermaakt die avond :)

Erg jammer dat ik er dit jaar niet bij kon zijn.
Vorig jaar een mooie show gezien en wilde dit jaar er ook zijn.
Helaas viel onze vakantie gelijk met de show en was ik net niet op tijd terug.
Jammer van de regen, en gelukkig dat er toch een aantal freaks gebleven zijn.
Voor zover ik het kan zien op de filmpjes en kan inschatten was het een nette show met goede muziek.

Leuke show, maar de 2 stukken met alleen candle-bundels vond ik zwak. misschien dat er wat boven hoorde wat niet ging.
De blinker-bommen in het begin in meerdere kleuren waren ook gewoon erg goed!
Witte blink-mines waren super. Timing op de muziek was prima, al ging dat bij de bommen af en toe niet op.
Al met al het wachten (na een klein buitje) waard!

Back
Bovenaan