Emmerich im Lichterglanz 2012 28 Juli

Volgens Craig van Feuerwerk-Forum wordt er o.a. geschoten:

Enkele 8" / 30 x 7" / 50 x 6" / 140 x 5" / 230 x 4" en 250 x 3"
Ruim 700 bommen. De show gaat zo'n 18 minuten duren.
Verder staat er dat er tot 400mm (16 inch) wordt geschoten.
Zou helemaal mooi zijn. Vorig jaar tot 300mm, dit jaar dus tot 400mm? :blink:

Ben benieuwd wat het gaat worden.
Heb er in ieder geval veel zin in! :cool:

Dat ziet er allemaal goed uit dus.
Ben benieuwd, zullen het vanavond gaan zien.

Afgelast? Heb net toch echt een vuurwerkshow gezien in emmerich. Hij was wel later begonnen als gepland. Rond 23.30 was het gestopt met regenen en begon de show.

Laatst bewerkt:
heb de show dus ook gemist :frusty:
ag ik was het ook helemaal zat daar,wat een regen zeg.
volgende beter,al weet ik nog niet of ik dan ga..is altijd wat daar :p

Kan me eigen nog wel herinneren dat ik daar was ook met noodweer en het uiteindelijk het ook doorging.
Als ik het nu begrijp ligt het aan de communicatie dat de show toch doorging?.

net thuis van Emmerich.. Show ging gewoon door.. rond 23.30u werd het ineens droog en 10 min later begonnen ze met de zeer matige show!

Hoogtepuntje van de avond was toch wel de blikseminslag op nog geen 300 meter van ons af... Damn dat was een grote boem!

Wel gezellig gehad met de gasten om ons heen :)

Show is gewoon doorgegaan.. Maar veel later als gepland, en hij was van vrij korte duur. Voor een uurtje rijden was het nog wel te doen :), nu nog ff lekker maccen net ricow!:D

EDIT:
Jammer dat er soms een bovengedeelte miste en dat er te veel op het onderste gedeelte werd gefocust, terwijl de afstand vrij groot was. Maar ik ben toch ontzettend blij dat de show is doorgegaan ondanks het vreselijke weer en ik heb de show toch nog op film kunnen krijgen!:D

Laatst bewerkt:
net thuis van Emmerich.. Show ging gewoon door.. rond 23.30u werd het ineens droog en 10 min later begonnen ze met de zeer matige show!

Hoogtepuntje van de avond was toch wel de blikseminslag op nog geen 300 meter van ons af... Damn dat was een grote boem!

Wel gezellig gehad met de gasten om ons heen :)

die boem was heel hard :O

alleen door de regen is helaas me telefoon beetje verzopen en wil het niet 100% meer doen :S

en Jos bedankt om ons naar de auto te brengen :)

Laatst bewerkt:
Man man wat een noodweer zeg:( Ergens staan schuilen waar m'n schoenen vol water liepen en m'n broek zeiknat werd maar goed na een paar keer twijfelen om te gaan toch nog maar ff gewacht tot het droog werd. Ik kreeg steeds minder hoop dat het door zou gaan aangezien het stug door bleef regenen, steeds later werd en veel mensen al weg waren.

Het vuurwerk liep wel mooi synchroon met de muziek maar er zaten best veel saaie momenten in. Jammer dat de rook niet wegtrok waardoor veel shells niet goed tot hun recht kwamen.
Had meer van de show verwacht maar vond het toch de moeite waard. En 400mm??? Dan vond ik hem flink tegenvallen!

Die klap van die blikseminslag was wel vet!:)

Man man wat een noodweer zeg:( Ergens staan schuilen waar m'n schoenen vol water liepen en m'n broek zeiknat werd maar goed na een paar keer twijfelen om te gaan toch nog maar ff gewacht tot het droog werd. Ik kreeg steeds minder hoop dat het door zou gaan aangezien het stug door bleef regenen, steeds later werd en veel mensen al weg waren.

Het vuurwerk liep wel mooi synchroon met de muziek maar er zaten best veel saaie momenten in. Jammer dat de rook niet wegtrok waardoor veel shells niet goed tot hun recht kwamen.
Had meer van de show verwacht maar vond het toch de moeite waard. En 400mm??? Dan vond ik hem flink tegenvallen!

Die klap van die blikseminslag was wel vet!:)

die 400mm is zeker geschoten maar hij was te vroeg + hij viel samen met een andere effect waardoor hij niet opviel maar hij is wel geschoten

Ja wij zijn om kwart over 11 ofso vertrokken, flink balen natuurlijk maarja. Hoe zit het trouwens met ontbrandings toestemming blijft die een uur doorlopen?
Ben benieuwd naar jullie beelden jongens!

hele avond mooi weer gehad tot vlak voor 11.
gelukkig konden we droog staan naast een trap en begon het vuurwerk toch.
de show was naar mijn idee wat kort maar wel mooi.

Tering zooi man wat een noodweeer ben blij dat ik nog leef ! En de show is dus toch door gegaab zucht

Je ken het ook overdrijven zeg. :p
Je bent alleen nat geworden...

Wij gingen ook rond 23:15 als verzopen katten naar huis en hebben de show dus ook helaas moeten missen. Had trouwens niet verwacht dat het nog door zou gaan. Ik weet dat regen geen reden hoeft te zijn om het af te lassen maar dit was zo extreem dat ik wel dacht dat het niet meer door zou gaan.
Gelukkig nog wel die ene harde donderslag gehoord. Lekker hoor!

Gaat er toch iemannd nog een filmpje plaatsen?
Ben toch wel benieuwd wat we gemist hebben.

Alvast bedankt!

Back
Bovenaan