Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
net thuis van Emmerich.. Show ging gewoon door.. rond 23.30u werd het ineens droog en 10 min later begonnen ze met de zeer matige show!
Hoogtepuntje van de avond was toch wel de blikseminslag op nog geen 300 meter van ons af... Damn dat was een grote boem!
Wel gezellig gehad met de gasten om ons heen![]()
Man man wat een noodweer zeg:( Ergens staan schuilen waar m'n schoenen vol water liepen en m'n broek zeiknat werd maar goed na een paar keer twijfelen om te gaan toch nog maar ff gewacht tot het droog werd. Ik kreeg steeds minder hoop dat het door zou gaan aangezien het stug door bleef regenen, steeds later werd en veel mensen al weg waren.
Het vuurwerk liep wel mooi synchroon met de muziek maar er zaten best veel saaie momenten in. Jammer dat de rook niet wegtrok waardoor veel shells niet goed tot hun recht kwamen.
Had meer van de show verwacht maar vond het toch de moeite waard. En 400mm??? Dan vond ik hem flink tegenvallen!
Die klap van die blikseminslag was wel vet!![]()
die 400mm is zeker geschoten maar hij was te vroeg + hij viel samen met een andere effect waardoor hij niet opviel maar hij is wel geschoten
Tering zooi man wat een noodweeer ben blij dat ik nog leef ! En de show is dus toch door gegaab zucht
+ http://www.youtube.com/watch?v=ggIdCtqQ_dI&feature=youtu.nl" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video | |