Emmerich im Lichterglanz 2010

Er gaan toch meer mensen hierheen?
Geen minimeeting? Kan ik mij bijna niet voorstellen, maar ik vind het erg lastig afspreken omdat ik totaal niet bekend ben daar.

Dus mocht je er heen gaan, en het gezellig vinden een minimeeting te houden en je bent er wel bekend, laat dan a.u.b. even iets van je horen!

Er gaan toch meer mensen hierheen?
Geen minimeeting? Kan ik mij bijna niet voorstellen, maar ik vind het erg lastig afspreken omdat ik totaal niet bekend ben daar.

Dus mocht je er heen gaan, en het gezellig vinden een minimeeting te houden en je bent er wel bekend, laat dan a.u.b. even iets van je horen!

Je moet Jawe even een pm sturen Vuurdraak.
Jawe is al een paar keer naar deze show geweest.
Dus Jawe komt maar op met die info.

Ik weet dat Mats en Tukker1978 er ook meerdere keren naar toe geweest zijn.
Misschien kunnen zij ook wat info geven?

Dat zou inderdaad wel makkelijk zijn.
Aangezien ik daar ook totaal niet bekend ben en het uiteraard erg gezellig vind om weer eventjes bij te kletsen met de rest :D

Het is altijd leuk om met liefhebbers met elkaar te zijn wat sabaru ook voorgestelt heeft.
Zullen we op de boulevard afspreken rond 8 uur.

wij (bassie ,lody , rapalje ), en ik rijden tegen 20 uur vanuit het oosten richting emmerich en dat duurt ongeveer 1 uur en 20 minuten .
dus als iemand een mooie plek weet zoiets zoals jawe voorstelde bv dan passen wij ons daar wel op aan .

ps dsnl hoelaat rijden jij/ jullie die kant op dan , misschien kunnen we anders wel achter elkaar aan rijden ??

grtzz

Laatst bewerkt:
we moeten ff snel de koppen (bij wijze van :p) bij elkaar steken zodat we en plek kunnen vinden waar we allemaal bij elkaar kunnen komen voor een gezellige meet heeehehe

grtzz

Ben zelf niet aanwezig, zit in geel maar bij de kerk staan vaak veel freaks, altans dat was afgelopen jaar zo. Ook een goede plek om met wat freaks af te spreken.

wij (bassie ,lody , rapalje ), en ik rijden tegen 20 uur vanuit het oosten richting emmerich en dat duurt ongeveer 1 uur en 20 minuten .
dus als iemand een mooie plek weet zoiets zoals jawe voorstelde bv dan passen wij ons daar wel op aan .

ps dsnl hoelaat rijden jij/ jullie die kant op dan , misschien kunnen we anders wel achter elkaar aan rijden ??

grtzz

Ik rij ook zo rond een uur of 20.00 hier weg (1 uur en 15 rijden dacht ik):)
Ik weet niet of achter elkaar aan rijden een slim plan is, mn autootje gaat niet zo hard, als ik harder dan 120 rij, is het niet verantwoord, dan begint mn stuur een eigen leven te leiden.. en dat is niet tof:p Ik zie jullie anders daar wel, dat loopt wel los denk ik :D

Ik ben morgen ook beschikbaar voor een praatje, herkenbaar aan het PyroPlaza T-Shirt natuurlijk. :D

Ik hoop wel dat het goed gaat komen met het weer. Een andere hobby van mij is het bestuderen van extreem weer, en als ik de weerkaarten mag geloven krijgt Emmerich er morgen net als twee jaar geleden weer flink van langs...

Volgens wetter.de wordt het morgen 32 graden in Emmerich, met een regenkans van 29%, en een windsnelheid van 6/19 m per uur.

Als je op wetter.de zit, dan postcode 46446 ihnvoeren

Buienradar zeg bij de voorspelling voor Emmerich (5 daagse per 3 uur):

zaterdag 03-07-2010 20:00 temp 23.3°C windkracht 14 km/u regenkans 47% regen in mm 0 mm

zaterdag 03-07-2010 23:00 temp 19.9 °C windkracht 9 km/u regenkans 39% regen in mm 0 mm

Dus de kans op regen word m.i. toch wel steeds minder...parapluutje gaat i.i.g. mee, geen Düsseldorf Japantag herhaling voor mij!

Zo heb de auto volgeladen en ga zo die kant op, vast een goed plekje zoeken op het terras:)
Mischien zien we elkaar vanavond nog wel!

grtzz

Of je moet nog ruimte in de auto over hebben? :p
Dan kan ik je wel ff tegemoed rijden, beetje carpoolen:D
Dan moet je maar ff een pm'etje sturen;)

oei, het weerbericht heeft zich een beetje veranderd sinds gisteravond.

Ochtend: licht bewolkt, 24-28 graden, neerslagkans 10%, <0,1 mm
Middag : bewolkt, 28-32 graden, neerslagkans 20% , <0,1 mm
Avond : kans op onweer,21-25 graden, neerslagkans 65%, 2,5 mm

ik zal in de gaten houden of dit nog veranderd en anders kun je kijken op
www.wetter.com, daar staat het iets gedetaileerder dan op wetter.de

Back
Bovenaan