weet iemand hoelaat de show begint? en hoelaat we dan eventueel met zn allen gaan meeten?
De show begint om 23.00 uur.
http://www.emmerich.de/C125747B00264310/html/13EA8FC88228725AC1257513003DE783?opendocument
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
weet iemand hoelaat de show begint? en hoelaat we dan eventueel met zn allen gaan meeten?
Er gaan toch meer mensen hierheen?
Geen minimeeting? Kan ik mij bijna niet voorstellen, maar ik vind het erg lastig afspreken omdat ik totaal niet bekend ben daar.
Dus mocht je er heen gaan, en het gezellig vinden een minimeeting te houden en je bent er wel bekend, laat dan a.u.b. even iets van je horen!
we moeten ff snel de koppen (bij wijze van) bij elkaar steken zodat we en plek kunnen vinden waar we allemaal bij elkaar kunnen komen voor een gezellige meet heeehehe
grtzz
wij (bassie ,lody , rapalje ), en ik rijden tegen 20 uur vanuit het oosten richting emmerich en dat duurt ongeveer 1 uur en 20 minuten .
dus als iemand een mooie plek weet zoiets zoals jawe voorstelde bv dan passen wij ons daar wel op aan .
ps dsnl hoelaat rijden jij/ jullie die kant op dan , misschien kunnen we anders wel achter elkaar aan rijden ??
grtzz
wij (bassie ,lody , rapalje ), en ik rijden tegen 20 uur vanuit het oosten richting emmerich en dat duurt ongeveer 1 uur en 20 minuten .
dus als iemand een mooie plek weet zoiets zoals jawe voorstelde bv dan passen wij ons daar wel op aan .
ps dsnl hoelaat rijden jij/ jullie die kant op dan , misschien kunnen we anders wel achter elkaar aan rijden ??
grtzz