Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
heb nog wel een vraagje betreft het vuurwerk van Emmerich.
word Emmerich een uitgebreide Urk show.
(Zelfde show als Urk maar dan uitgebreider)
of word het een totale andere show. ??
ik ga bij deze ook zekers aan wezig zijn ben erg benieuwd heb er veel goede dingen over gehoord lekker tot 12 inch
Jack,
Kun jij ons vertellen tot hoeveel inch het dan zal gaan in Emmerich? Nou weet ik dat caliber nooit alles zegt hoor.
Ben wel redelijk benieuwd namelijkwordt iig een mooie show als ik tenminste het filmpje in Urk bekijk en dit moet dan de grote broer ervan worden....
jaja, ik heb er zin in![]()
Mocht je niet in Urk geweest zijn.. dan is Emmerich een zeer goede tweede kansKaliber ligt in Emmerich nog net een tandje hoger.
oh, tot 12 inch... Waar heb jij dat dan wel mogen horen? Want dat is de laatste jaren al láng niet meer het geval.
Ik zal hierbij ook aanwezig zijn, Geel zat in de planning, maar helaas laat mijn werk dat niet toe. Dus moet ik het dichterbij huis zoeken, dus misschien zie ik jullie nog wel![]()
ik denk dan toch dat we maar is moeten gaan kijken of we elkaar dan allemaal kunnen gaan treffen daar want lody bassie en ik gaan er ook heen hehehehehe
wij hebben inmiddels alwel contact met fred810 er over gehad maar misschien wel leuk dat we daar dan ook met dsnl , sigarman jawe raymond24 en omepje afspreken
grtzz
daar want lody bassie en ik gaan er ook heen hehehehehe
grtzz