Emmerich im Lichterglanz 2010

moontan

VWC lid
Dit jaar vindt Emmerich im Lichterglanz plaats op 3 juli 2010.Zoals ieder jaar weer verzorgd door Laser & Fireworks te bezichtigen vanaf de Rein promenade.

emmerich_im_licht_220.jpg

Elk jaar is dit vaste prik voor me dus deze ook.Ben Benieuwd wat Hayo deze keer ons gaat voorschotelen.

Ik ben zeker geïnteresseerd geraakt, na onlangs Urk gezien te hebben, in het werk wat Hayo levert. Dus deze show lijkt mij dus ook wel weer interessant.

Bedoeld men met Emmerich, Emmerich am Rein? Dan kan ik ff kijken hoe lang het eventueel rijden is daarnaar toe...

volgens mij is het wel emmerich am rein ja...en ik heb even gekeken..mar da's mooi dochtbij voor mij....
*pakt de agenda en schrijft 3 juli op*

:D

Emmerich am Rhein is voor mij ook maar een 1 uur en 20 min. rijden, dus misschien ga ik dan ook wel. Ik zet hem in ieder geval wel even in mijn agenda.

Voor mij is deze show ook elk jaar een vaste prik.
Het moet raar lopen wil ik deze mis lopen.

Heeft er iemand meer informatie of dit weer vanaf de overkant van de Rijn geschoten gaat worden of weer zoals 2 jaar terug vanaf een ponton?

Alvast bedankt!

Volgens mij moet het dit jaar weer aan de overkant geschoten worden.
dit ivm met stremming van de doorvaart van de schepen.
scheelt trouwens ook weer huur voor de pontons.

Jammer dat deze show gelijk valt met de Geelse kanaalfeesten.....Geen Emmerich voor mij dus, voor diegene die wel gaan, veel plezier:wink:

Heeft er iemand meer informatie of dit weer vanaf de overkant van de Rijn geschoten gaat worden of weer zoals 2 jaar terug vanaf een ponton?

Alvast bedankt!

Het vuurwerk wordt gewoon vanaf de overkant geschoten. Dit is ook makkelijker te realiseren dan op een ponton. Voor het aller eerste Emmerich vuurwerk een paar jaar terug was dit ook eigenlijk de bedoeling. Maar milieu freaks hielden dat toen tegen. Nu mag dat dus wel.

Ik zit ook te twijfelen tussen geel en Emmerich, denk dat Emmerich meer voor de hand ligt voor mij qua afstand. Achja, het duurt nog lang, maar zet hem al vast in de agenda!:)

Mocht je niet in Urk geweest zijn.. dan is Emmerich een zeer goede tweede kans :D Kaliber ligt in Emmerich nog net een tandje hoger.

heb nog wel een vraagje betreft het vuurwerk van Emmerich.

word Emmerich een uitgebreide Urk show.
(Zelfde show als Urk maar dan uitgebreider)
of word het een totale andere show. ??

Wie gaan er eigenlijk allemaal naar Emmerich? Het is wel dezelfde datum als Geel...maar ik ga voor Emmerich :D

ik denk dat wij allemaal naar emmerich gaan , en onder wij versta ik ( bassie1978 , lodyx , rapalje074 en ik dus :p

grtzz

Back
Bovenaan