Emmerich: Emmerich in lichterglanz 2009 4-7-2009

RedBaron

Pyroworld
Ook dit jaar weer Emmerich im Lichterglanz dit maal op 4 juli 2009. Zoals ieder jaar weer verzorgd door Laser & Fireworks te bezichtigen vanaf de Rein promenade

d1c7061a6df405d889edc4d50a735a53.jpg

Hopelijk zit het weer een beetje mee vorig jaar was het ellende met flinke hoos buien en onweer! :)

Laatst bewerkt:
Ook dit jaar weer Emmerich im Lichterglanz dit maal op 7 juni 2009. Zoals ieder jaar weer verzorgd door Laser & Fireworks te bezichtigen vanaf de Rein promenade

image

Hopelijk zit het weer een beetje mee vorig jaar was het ellende met flinke hoos buien en onweer! :)

nou over dat weer dat hoop ik toch ook wat een drama vorig jaar:shocked:
maar wat een pracht show:shocked:

echt een aanrader! alle duitse shows trouwens

ik ben zeker aanwezig :D

Wij zullen hier ook wel weer zijn voor de 4e keer al? weet t niet meer.
Vorig jaar mooi 3 dagen op de camping gezeten daar, lekker emmerich in geweest snachts.
Mooie kroegen hebben ze daar.
Shows was idd ook niet verkeerd afgelopen keer, alleen erg jammer van de regen/storm/noodweer net voor de show, maarje hebben toch een goeie show kunnen bekijken :)

Groeten Roel.

Wordt voor mij ook de 4 de keer deze jaar,kan me nog herinneren dat toen het vuurwerk begon het zo goed als droog werd:)

Hier zal ik ook weer ff een kijkje gaan nemen.
Dit keer inderdaag hopen op beter weer! Laatste keer sloeg echt alles!:(

had er ook weer graag bij willen zijn.. maar heb dan een optreden waar ook vuurwerk geschoten gaat worden.. :)

Ground Zero Festival ;)

Vorig jaar stonden er bij deze show volgens mij ook een aantal VWC leden bij ons onder de parasols :D Weet nog wel dat et een gezellige bedoeling was :)

deze opendag is niet voor iedereen :cry:

ik had even gemaild over hoe het zat met die opendag dit was het antwoord:

Geachte heer *******,

Het aanmeldingsformulier is bedoeld voor mensen die een persoonlijke uitnodiging van ons hebben gehad, het is een zakelijke uitnodiging en dus alleen bedoeld voor klanten en eventueel toekomstige klanten van Fireworks Europe. Wanneer u hiervoor in aanmerking komt dan is een mailtje met uw bedrijfsgegevens voldoende. U ontvangt dan van ons een uitnodiging die toegang geeft tot het VIP gebied.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd verblijf ik,

Met vriendelijke groet,

Hayo Wolff

dus helaas is dit niet voor iedereen :cry:

waarschijnlijk hier ook aanwezig met aantal vrienden :)

ben zeer benieuwd hoe de show zal worden!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan