Elite Mark Fireworks - Release 1 November

Prijzen vallen me redelijk mee, MAAR....
ik krijg echt heel erg de ChinaRed vibes van deze boxen (dat is zeker niet slecht)

met een beetje vergelijken snappen vast meer mensen wat (en welke producten) ik er mee bedoel.
Nogmaals, niets te nadelen van maar het mist iets. unieks

TYRANITAR & ROARING LION vind ik wel de mooiste​

Laatst bewerkt:
ik krijg echt heel erg de ChinaRed vibes van deze boxen (dat is zeker niet slecht)

met een beetje vergelijken snappen vast meer mensen wat (en welke producten) ik er mee bedoel.
Nogmaals, niets te nadelen van maar het mist iets.

TYRANITAR is trouwens de mooiste​

Roaring Lion imo

Nogmaals, niets te nadelen van maar het mist iets.

TYRANITAR vind ik wel de mooiste​

Precies t zelfde had ik ook...ik word er niet direct door omver geblazen ofzo...

Wsch 14 compounds o.a.:

Ultra Crackling Box (60sh, 49 Euro)
Hercules (75sh waaier, 125 euro)
Cloudbreaker (75sh, ?? Euro)
Bandidos (75sh, 89 euro)
Roaring Lion (100sh, 179 euro)
Tyranitar (100sh, 179 euro)
Total Exhibition (102sh, 75 euro)
Crown Jewel (144sh, 249 euro)
Giganto (168sh, 249 euro)
Tube Station (204sh, 139 euro)
Prototype X & Y (2x240sh, 299 euro)
Extreme 400 Fireworks Show (400sh, 199 euro)
Nog goedkoper dan wolff zelf...

Vind de Tyranitar, Roaring Lion en Crown Jewel ook de mooiste, de rest niet heel speciaal. Krijg ook wel wat Poema vibes bij deze lijn, zie veel stukjes Breakout en de Giganto is eenzelfde soort box als de Obsessed maar met andere effecten.

Roaring Lion heel tof ja! Tyranitar in mindere mate, lijkt ook teveel op de Roaring Lion imo.

Vind de Crown Jewel wel hele grote effecten hebben, komt dit door de manier van filmen (erg ingezoomed) of hebben ze hem een beetje opgevoerd?

Net de filmpjes gekeken, zeker goede boxen in het algemeen! Een paar wat minder maar het overgrote deel wel gewoon goed. En inderdaad, krijg er ook China Red / Poema lijn vibes van wat natuurlijk niet heel gek is want dit komt aan overeenkomende effecten/schietstijl te zien ook uit dezelfde fabriek(en) waar Wolff al importeerde. Niet echt exclusief qua effecten maar gewoon dikke producten die de liefhebbers wel kunnen waarderen en het is vast beschikbaar in de (freak)winkels waar we al shoppen

Ghost, blink, goud.... Inderdaad gewoon weer bakjes voor de massa, zoals de hoge heren bij de buren al aankondigden, niks verrassends. Prima kwaliteit, mooie layouts maar de vuurwerkmarkt wordt er niet van opgeschud. Ik kan weer rustig proberen nog even door te slapen.

Tyranitar springt er wel uit voor me, Roaring Lion begint leuk maar de crackling gaat daar weer over het randje, helaas. Crown Jewel wel spectaculaire sample, jammer van het napruttelende salvo.

Zij hebben tenminste wél filmpjes :p :D

Laatst bewerkt:
Met een goede openingsactie misschien nog wel interessant, maar helaas niet de onderscheidende factor waar ik op hoopte.

Jammer dat het allemaal weer heel veel van hetzelfde is. Labels zijn wel heel tof maar daar koop ik geen bak voor.

Word er nou niet zo warm van, er is mooier spul te krijgen. De effecten lijken me ook niet zo “exclusief “ zoals je bij een exclusieve lijn wel zou verwachten.

Er zitten wel 3 bakken bij die interessant zijn, worden hierboven al vernoemd

Laatst bewerkt:
De drie genoemde bakken, ja. Exclusief lijkt het allemaal inderdaad niet. Het is wat voortborduren op de Poema lijn en de succesvolle 'standaard' consumentenboxen van Wolff. Had gehoopt dat er net als met de Red Lantern compounds werd ingezet op opvallend en gedurfd ipv veilig.

Zeker mooie producten overigens.

De tyranitar is wel nice inderdaad maar voor dat geld kun je bijv ook 2 bandidos hebben. Ik vind hem niet 2x zo dik zeg maar. Keuzes, smaak en budget. Het freakleven is zwaar 😂

Back
Bovenaan