ELITE - Crown Jewel

Prachtig ding! Alleen is hij zo'n 70 euro te duur naar mijn mening. Jammer maar ik heb liever 2x een 100 shots 30mm blok voor hetzelfde geld.

Hele mooie box, maar de prijs vind ik exorbitant. Zal wel gewoon goed verkocht worden :bonk:

• Like
Waarderingen: GMP
Nu snap ik die naam "ELITE" wel. Alleen de elite kan deze box betalen en is er zo gek om 250 euro voor neer te leggen.

Dit is toch wel een van de meest spectaculaire compounds op de NL markt en met de kwaliteit lijkt het echt wel goed te zitten. Daar zit dan wel een stevig prijskaartje aan maar dan heb je ook wat.

Ik heb hem al tig x vervloekt, ik kan niet aan die prijs. Gaat hoge gooi doen naar dikste waaiercompound van NL, maar ik kom in de categorie Ultimate Aero uit, een tandje dikker allicht. Ik vind het gat tussen die twee gewoon te hoog voor nu. En dat zal ook zo blijven denk, niet veel ruimte voor korting.

Ik ga hier heel hard over nadenken nog, want dikke fomo!!

Ik heb hem al tig x vervloekt, ik kan niet aan die prijs. Gaat hoge gooi doen naar dikste waaiercompound van NL, maar ik kom in de categorie Ultimate Aero uit, een tandje dikker allicht. Ik vind het gat tussen die twee gewoon te hoog voor nu. En dat zal ook zo blijven denk, niet veel ruimte voor korting.

Ik ga hier heel hard over nadenken nog, want dikke fomo!!
Die fomo is wel een dingetje ja, ik heb er ook last van

Vind deze de mooiste in de lijn. Geweldig mooie effecten en tempo. Kwijl kwijl...

Bedenkt me altijd wat heb ik ervoor over. In dit geval.....max.€160 anders komt ie er niet.

Wat een bak zeg, prachtig. Vooral het gedeelte met. de blinkers vind ik te vet, maar ook het gouden deel is goed uitgevoerd. Zal er hier helaas niet komen gezien de prijs, maar mocht je deze in de straat hebben staan heb je wel een pareltje hoor.

Back
Bovenaan